دانلود سریال آکتور (کامل)

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۳ رایگان و کامل

سریال آکتور قسمت ۱۳ با لینک مستقیم و رایگان قابل دانلود می باشد. آکتور قسمت سیزدهم همراه با قسمت های دیگر منتشر شد. این سریال درام با کیفیت ترین کمدی نمایش خانگی نام گرفت که آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفت.

وحید که توانسته مریم را از مخمصه نجات دهد به او قول ازدواج می دهد. در همین حین، علی به همراه مرتضی و آلما به عمارت قدیمی ای که غفوری پیدا کرده است می روند تا محل ماموریت جدید خود را بررسی کنند و در همین حین علاقه آلما به علی آشکار می شود.

معرفی بازیگران حاضر در سریال

  • نوید محمدزاده علی
  • احمد مهران فر مرتضی
  • هستی مهدوی فر آلما
  • سها نیاستی سارا
  • گلاره عباسی مریم
  • مهراوه شریفی نیا غریبه
  • فریده سپاه منصور بی بی
  • زهره صفوی زری خانم

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۳

خلاصه قسمت ۱۳ سریال آکتور

داستان سریال آکتور، فراز و نشیب چندین بازیگر با استعداد تئاتر را روایت می کند که پس از پیشنهاد به آنها، زندگی آنها با ماجراهای پیچیده ای می گذرد. این جوانان مجبورند در هرج و مرج جامعه و مشکلات مختلفی که با آن روبرو هستند مداخله کنند.

در خلاصه آکتور قسمت ۱۳ آمده است که وحید که توانسته مریم را از مخمصه نجات دهد، به او قول ازدواج می دهد. در همین حین، علی به همراه مرتضی و آلما به عمارت قدیمی ای که غفوری پیدا کرده است می روند تا محل ماموریت جدید خود را بررسی کنند و در همین حین علاقه آلما به علی آشکار می شود.

دانلود سریال آکتور قسمت سیزدهم

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۳

درباره سریال آکتور

سریال آکتور به کارگردانی نیما جوادی ساخته شده در سال ۱۴۰۰ این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می باشد. در این سریال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن بارک نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه طوسلی و مهراوه شریفی نیا به ایفای نقش می پردازند.

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۳

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۳

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۳ با کیفیت ۴۸۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۳ با کیفیت ۷۲۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۳ با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۳ باکیفیت بلوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا