دانلود سریال آکتور (کامل)

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۱ رایگان و کامل

قسمت یازدهم آکتور یا قسمت یازدهم سریال با لینک مستقیم و رایگان منتشر می شود. سریال آکتور ۱۱ قسمت یازدهم کامل به همراه سایر قسمت ها برای دانلود قرار گرفت. این سریال به کارگردانی نیما جاویدی علیرغم تمام لحظات مثبت و منفی توانسته به یکی از پرافتخارترین و پر جایزه ترین آثار نمایش داخلی تبدیل شود.

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۱

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال
نوید محمدزاده – علی
احمد مهران فر – مرتضی
هستی مهدوی فر – آلما
هومن برق نورد – صمدیان
هانیه توسلی – نازی
سها نیاستی – سارا
گلاره عباسی – مریم

خلاصه قسمت ۱۱ سریال آکتور

داستان این قسمت سریال آکتو، فراز و نشیب چندین بازیگر با استعداد تئاتر را روایت می کند که پس از پیشنهاد به آنها، زندگی آنها با ماجراهای پیچیده ای می گذرد. این جوانان مجبورند در هرج و مرج جامعه و مشکلات مختلفی که با آن روبرو هستند مداخله کنند. در خلاصه داستان قسمت یازدهم Actor آمده است که پیشنهاد یک ماموریت جدید علی را درگیر چالشی جدی می کند. از طرفی مرتضی که برای شادی سارا تصمیم می گیرد او را ترک کند به پیشنهاد علی به سراغ صمدیان می رود تا از خوشحالی سارا مطمئن شود اما…

دانلود سریال آکتور قسمت یازدهم

بازیگران قسمت ۱۱ سریال آکتور : نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی‌فر، هومن برق‌نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، با هنرمندی هانیه توسلی، مهراوه شریفی‌نیا و با حضور فریده سپاه منصور.

دانلود سریال آکتور قسمت 11

نقد و بررسی تا قسمت یازدهم آکتور

یک بازیگر باید به اندازه بازی خود مراقب باشد. نه خیلی زیاد، نه خیلی کم. مرتضی وقتی با علی به خانه سالمندان می رود با دختر جوانی آشنا می شود و فیلش او را به یاد هند می اندازد. فقط علی و دوستانش و ما به عنوان بیننده می دانیم که او یک بازیگر پرشور است. این ظرافت ها با کمترین خودنمایی که ویژگی بازی مهرانفر است به ما منتقل می شود.

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۱

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۱

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۱ با کیفیت ۴۸۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۱ با کیفیت ۷۲۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۱ با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۱ باکیفیت بلوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا