دانلود سریال آکتور (کامل)

دانلود سریال آکتور قسمت ۲۰ بیستم

دانلود سریال آکتور قسمت ۲۰

سریال آکتور به کارگردانی نیما جوادی در سال ۱۴۰۱ ساخته شد. این سریال در ژانر درام و خانوادگی تولید ایران است و می توان گفت که آکتور یکی از پربیننده ترین سریال های شبکه خانگی است.

بازیگران

نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی‌فر، هومن برق‌نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، با هنرمندی هانیه توسلی، مهراوه شریفی‌نیا و با حضور فریده سپاه منصور.

دانلود سریال آکتور قسمت 20 بیستم

خلاصه داستان

داستان آکتور در مورد فراز و نشیب های چند بازیگر با استعداد تئاتر است که پس از پیشنهاد، زندگی آنها از ماجراهای پیچیده عبور می کند. در هر قسمت داستانی مجزا اما کمی گسترده در سریال اتفاق می افتد و مخاطب را شگفت زده می کند. اگر هنوز موفق به تماشای این سریال نشده اید، پیشنهاد می کنم آن را از فاکس فیلم دانلود کنید.

نقد و بررسی سریال آکتور

جاویدی در حال شرط بندی روی روایت متقاطع سریال بازیگر است و پیش بینی می شود در هر قسمت سورپرایزهای متفاوتی برای مخاطبان وجود داشته باشد که با رمزگشایی از رمز و راز هر قسمت می توان آن را برای هفته های آینده به تعویق انداخت.

نیما جاویدی با این چند قسمت از سریال خود نشان داد که در این جامعه پر هیاهو و به دور از دایره عدالت، نگاه و دغدغه و نگاهی متفاوت در حوزه اجتماعی دارد و کار خود را جدی می گیرد و این می تواند دلگرم کننده و دلگرم کننده باشد.

مخاطب در این سن بی انگیزه است و به سمت انفعال کشیده می شود تا او را تشویق کند تا قسمت های بعدی سریال را تا حد امکان دنبال کند.

دانلود سریال آکتور قسمت ۲۰

لینک های دانلود بزودی ….

دانلود سریال آکتور قسمت ۲۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۲۰ با کیفیت ۴۸۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۲۰ با کیفیت ۷۲۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۲۰ با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۲۰ باکیفیت بلوری

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا