اخبار سینما

زمان پخش و تکرار سریال چاردیواری شبکه آی فیلم

برای اطلاع از تاریخ سریال محبوب چاردیواری با بازی مرحوم آتیلا پسیانی، جواد عزتی، بهنوش طباطبایی، سعید آقاخانی، امیر جعفری و … با ما همراه باشید.

تاریخ و ساعت پخش سریال چاردیواری از آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال چاردیواری از سه‌شنبه ۹ آبان ماه هر شب ساعت ۲۱:۰۰ است.

بازیگران مشهوری چون امیر جعفری، سعید آقاخانی، بهنوش طباطبایی، آتیلا پسیانی، مریم امیرجلالی، ناهید مسلمی، آزیتا لاچینی، جواد عزتی و محمد فیلی در سریال چاردیواری ایفای نقش کردند.

مهران رجبی، صدرالدین حجازی، صدرالدین حجازی، شهربانو موسوی، نعیمه نظام دوست، سمیرا حسن پور، داریوش سلیمی، کریم قربانی، گیتی معینی، سید مهدی حیدری، سیروس ممنت، اکبر وارث و امیرمحمد تجدد دیگر بازیگرانی هستند که در سریال چاردیواری ایفای نقش کردند.

خلاصه داستان سریال چاردیواری

در خلاصه داستان سریال چاردیواری آمده است: «جوانی به نام نادر در گذشته درخواست دختری جوان و ثروتمند به نام مریم را برای ازدواج رسمی و رسمی پذیرفت. دختری که با این ازدواج قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را داشت، اکنون پس از چند سال از خارج از کشور بازگشته و قصد دارد به ازدواج خود با نادر پایان دهد. از این رو با کمک نادر صحنه ای را در مقابل پدرش به نمایش گذاشت که گویی پس از چندین سال زندگی مشترک او و نادر با هم اختلاف دارند. از طرفی نادر با خانواده پدرش مشکل دارد که شرایط او را پیچیده تر می کند.

زمان پخش و تکرار سریال چاردیواری

روز پخش سریال چاردیواری: هر روز

ساعت پخش سریال چاردیواری: ساعت ۲۱:۰۰

بازپخش سریال چاردیواری: ساعات ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا