دانلود فیلم خارجی با کیفیت HD

فیلم خرچنگ سیاه با دوبله فارسی Black Crab 2022

فیلم خرچنگ سیاه با دوبله فارسی

  • ژانر : اکشن – درام – ماجراجویی
  • امتیاز : ۵٫۵از ۱٫۳k رای در سایت IMDb
  • زبان : سوئدی
  • سال انتشار : ۲۰۲۲
  • محصول کشور : سوئد
  • کارگردان : Adam Berg
  • بازیگران : Noomi Rapace, Aliette Opheim, Dar Salim

خلاصه داستان فیلم

فیلم Black Crab 2022 در دنیایی پسا آخرالزمانی اتفاق می‌افتد و درباره شش سرباز است که وظیفه دارند بسته‌ای مرموز را حمل کنند که می‌تواند به جنگ در یک مجمع‌الجزایر یخ زده پایان دهد. اما در این مسیر با خطرات زیادی مواجه شده اند و…

دانلود فیلم خرچنگ سیاه

فیلم خرچنگ سیاه با دوبله فارسی Black Crab 2022

تماشا آنلاین فیلم

دانلود با کیفیت ۴۸۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود با کیفیت Full hd

درباره فیلم

در جوانی، زمانی که کام نیوجرسی من در مورد چیزهای ظریف توسط دوستان کمی بزرگتر آموزش دیده بود، با سس لوبیا سیاه، خرچنگ، یک تخصص باغ چینی لین در خیابان Bayard در محله چینی منهتن آشنا شدم. من از توضیح جزئیات آن خودداری می کنم.

همین بس که بگویم یکی از گیج کننده ترین و خوشمزه ترین غذاهایی بود که تا به حال خوردم. و من توانستم چند بار قبل از بسته شدن مکان در Lin’s از آن لذت ببرم. من هرگز نتوانستم معادلی پیدا کنم. عنوان “خرچنگ سیاه” باعث می شود به غذا فکر کنم و این آزار دهنده است. ذکر آن مرا هوس می کند.

فیلم خرچنگ سیاه با عنوان اصلی (Svart krabba) یک فیلم اکشن، ماجراجویی، درام، علمی تخیلی، هیجانی و جنگی محصول سال ۲۰۲۲ کشور سوئد به کارگردانی آدام برگ، محصول و انتشارات INDIO می باشد.

فیلمنامه این فیلم توسط آدام برگ و پله رادستروم بر اساس رمانی به همین نام نوشته جرکر ویردبورگ نوشته شده است و هنرمندانی چون نومی راپاس، الیت اوهایم، دار سلیم، ژاکوب افتبرو، اردلان اسماعیلی، مارتین هندریکسه و…

نقش ها در آن پرداخت می شود؛ علاوه بر این، این فیلم برای اولین بار در ۳ فوریه ۲۰۲۲ در جشنواره فیلم گوتنبرگ در سوئد به نمایش درآمد، سپس در ۱۸ مارس به طور همزمان توسط سرویس پخش NETFLIX در آمریکا، سوئد و سایر کشورها در اینترنت منتشر شد.

جالب است بدانید که خرچنگ سیاه پس از انتشار با نظرات مثبت بسیاری از منتقدان و مخاطبان مواجه شد و به دلیل بازی خوب و قوی بازیگران به ویژه نائومی راپس، سکانس های اکشن، کارگردانی، جلوه های ویژه و همچنین مورد تحسین قرار گرفت.

فیلمنامه؛ داستان خرچنگ سیاه در مورد شش سرباز است که در دنیای پسا آخرالزمانی ماموریتی پیدا می‌کنند تا بسته‌ای مرموز را به مقصد برسانند، اما در طول مسیر با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا