اخبار سینما

فصل دوم زخم کاری کی میاد؟ اعلام زمان پخش

فصل دوم زخم کاری کی میاد؟

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد فصل دوم زخم کاری در دست نیست، اما اگر بخواهیم کمی بر اساس پایان فصل اول تصور کنیم و فصل دوم را در ذهن خود نمایان کنیم، باید منتظر بمانیم تا مالک از چاقوها جان سالم به در ببرد. غرش ها و انتقام گیری های او علیه مافیا، که پسران عمو هان تی ترتیب داده بودند.

در پایان فصل اول، مالک که با ضربات چاقو توسط دختر خانواده ریزآبادی مجروح شده بود، احتمالاً در فصل دوم به دنبال انجام ماموریتی است که در فصل اول به دنبال آن بود.

بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری

طبیعی است که بخشی از بازیگران فصل اول سریال زخم کاری در فصل دوم نیز حضور داشته باشند. آنطور که تا امروز توسط عوامل سریال زخم کاری منتشر شده است هنرمندانی از جمله

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند.

گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.

فصل دوم زخم کاری کی میاد؟

عوامل فصل دوم سریال زخم کاری

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به‌قلم گروهی از نویسندگان شامل میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی و به سرپرستی محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است.

زمان پخش سریال زخم کاری فصل دوم

فصل جدید سریال زخم کاری ۲ برای پخش اختصاصی از پلتفرم فیلیمو تولید شده و قرار است به زودی از این پلتفرم منتشر شود. طبق پیش بینی ها این سریال با گذراندن مراحل تصویربرداری به سرعت پخش خواهد شد و احتمال اکران آن تا قبل از پاییز ۱۴۰۲ وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا