دانلود سریال آکتور (کامل)

دانلود قسمت ۱۵ سریال آکتور رایگان و کامل

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۵, دانلود سریال آکتور قسمت پانزدهم, سریال آکتور به کارگردانی نیما جوادی ساخته شده در سال ۱۴۰۱ این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می باشد. در این سریال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، خمان بارک نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه طوسلی و مهراوه شریفی نیا به ایفای نقش پرداخته اند.

درباره سریال

ژانر : درام، خانوادگی
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
کارگردان و نویسنده : نیما جاویدی
تهیه کننده: مجید مطلبی

دانلود قسمت ۱۵ سریال آکتور

خلاصه سریال آکتور 

داستان این سریال آکتور ، فراز و نشیب چندین بازیگر با استعداد تئاتر را روایت می کند که پس از پیشنهاد به آنها، زندگی آنها با ماجراهای پیچیده ای می گذرد. این جوانان مجبورند در هرج و مرج جامعه و مشکلات مختلفی که با آن روبرو هستند مداخله کنند.

در خلاصه داستان قسمت ۱۵ آکتور آمده است که سارا در خانه صمدیان متوجه می شود که شخصی که صمدیان به عنوان مادرش معرفی کرده است، خانه دار اوست. از طرفی مرتضی که بعد از تصادف به هوش آمده تمام تلاش خود را می کند تا به سارا برسد و او را نجات دهد…

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال

نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی‌فر، هومن برق‌نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، با هنرمندی هانیه توسلی، مهراوه شریفی‌نیا و با حضور فریده سپاه منصور.

دانلود قسمت پانزدهم سریال آکتور

دانلود قسمت ۱۵ سریال آکتور

نقد و بررسی تا قسمت پانزدهم آکتور

جاویدی در حال شرط بندی روی روایت متقاطع سریال آکتور است و انتظار می رود در هر قسمت سورپرایزهای متفاوتی برای مخاطبان رقم بخورد که با رمزگشایی از رمز و راز هر قسمت می توان آن را برای هفته های آینده به تعویق انداخت.

نیما جاویدی با این چند قسمت از سریال خود نشان داد که در این جامعه پر هیاهو و به دور از دایره عدالت، نگاه و دغدغه و نگاهی متفاوت در حوزه اجتماعی دارد و کار خود را جدی می گیرد و این می تواند دلگرم کننده و دلگرم کننده باشد. مخاطب در این سن بی انگیزه است و به سمت انفعال کشیده می شود تا او را تشویق کند تا قسمت های بعدی سریال را تا حد امکان دنبال کند.

 

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۵

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۵ با کیفیت ۴۸۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۵ با کیفیت ۷۲۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۵ با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۵ باکیفیت بلوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا