دانلود سریال سیاه چاله

دانلود قسمت هفتم سریال سیاه چاله

دانلود سریال سیاه چاله قسمت هفتم

دانلود اپیزود ۷ سریال سیاه چاله حسین نمازی

Legall Download Black hole Ep07 Iranian series

بازیگران سریال سیاه چاله :

رضا بهبودی، عباس جمشیدی فر، غلامرضا نیکخواه، حسن پورشیرازی، ژاله صامتی، مهران احمدی، شهره سلطانی، الناز حبیبی، مجید نوروزی، بهرنگ علوی، سعید عطاییان، مهرناز افلاکیان، رایان بیگی، صفر محمدی، سعید نعمتی، ایمان برات پور، میثم رازفر، رحمان تقی پور، با هنرمندی بیوک میرزایی

داستان سریال 

داستان سریال «سیاه چاله» در مورد خانواده ای ساده و فقیر است که به طور اتفاقی متوجه می شوند که خط لوله نفت از زیر خانه آنها می گذرد.

آنها تصمیم می گیرند از این موقعیت استفاده کنند و از این راه درآمد مناسبی کسب کنند. این تصمیم باعث می شود تا با چالش های مختلفی روبرو شوند که داستان را شکل می دهد و جذابیت آن را افزایش می دهد.

دانلود سریال سیاه چاله قسمت7

در کنار داستان زیبا، بازیگران با استعداد و حرفه ای نیز حضور دارند که هر کدام به تنهایی می توانند جذابیت یک اثر را افزایش دهند. حسن پورشیرازی، شهر سلطانی، ژاله صامتی، الناز حبیبی، مهران احمدی، عباس جمشیدی فر، بهرنگ علوی، هدایت هاشمی، مجید نوروزی و غلامرضا نیکخواه ا از جمله این بازیگران هستند.

ترکیب این افراد با شخصیت های جذاب، ارتباط بیشتری با مخاطب برقرار می کند. یکی از مولفه هایی که می تواند جذابیت این سریال را برای مخاطب افزایش دهد، تعداد قسمت های آن است.

این اثر در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای منتشر شده است. این مدت زمان برای یک قطعه کمدی ایده آل است و می تواند کاربران را برای مدت طولانی تری سرگرم کند.

دانلود سریال سیاه چاله قسمت ۷

دانلود سریال سیاه چاله قسمت ۷

دانلود سریال سیاه چاله قسمت ۷ با کیفیت ۴۸۰

دانلود سریال سیاه چاله قسمت ۷ با کیفیت ۷۲۰

دانلود سریال سیاه چاله قسمت ۷ با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود سریال سیاه چاله قسمت ۷ باکیفیت بلوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا