فیلم سینمایی ایرانی جدید پرطرفدار

دانلود فیلم کت چرمی کامل با لینک مستقیم [ جواد عزتی ✅]

دانلود فیلم کت چرمی بدون سانسور

دانلود فیلم ایرانی جدید «کت چرمی» کیفیت بلوری ۴k

Download the Iranian movie Leather Coat

فیلم کت چرمی – Leather Coat Film

فیلم کت چرمی – Kote Charmi Film

سال ساخت: ۱۴۰۱ | پخش: ۱۴۰۱ | پخش کننده: فاکس فیلم

تهیه کننده: کامران حجازی | نویسنده: مسعود هاشمی‌ نژاد | کارگردان: حسین میرزامحمدی

کت چرمی فیلم جدید ایرانی به کارگردانی حسین میرزامحمدی رایگان و کامل برای دانلود قرار گرفت. فیلم کت چرمی یکی از بهترین فیلم های جشنواره فجر ۱۴۰۱ در ژانر درام، اجتماعی است. این فیلم در جشنواره فجر ۱۴۰۱ بسیار مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت و از آن استقبال شد.

دانلود فیلم سینمایی کت چرمی کامل

جواد عزتی با گریم و تیپ متفاوت دارد. آنطور که از خلاصه داستان و تصاویر مشخص است فیلم فضایی نوآر دارد و داستانی با فضای معمایی را تعریف می‌کند. محمدحسین مهدویان برای اولین بار است که در جشنواره در مقام کارگردان حضور ندارد ولی در این فیلم در سمت مشاور کارگردان نامش در تیتراژ است. کامران حجازی که مدیر تولید سریال زخم کاری بود دومین تجربه تهیه‌کنندگی اش را بعد از فیلم مرد بازنده در این فیلم انجام داده است.

 

بازیگران فیلم کت چرمی

جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، با هنرمندی پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج، امین میری، محمد صدیقی مهر، آیدا ماهیانی، با معرفی سارا حاتمی و با حضور افتخاری رویا تیموریان و سیامک احصایی

 

خلاصه داستان فیلم کت چرمی

داستان کارکن بخش بهزیستی به نام عیسی فرهمند (با بازی یک بازیگر) است. عیسی یک فرد جسور و بی‌ترس است که همیشه خارج از دستورات رییسش اقدام به حل مشکلات می‌کند. این رفتار، منجر به توبیخ‌های مکرر و تهدید به اخراج او شده است. یک روز در حین بازدید از یک سازمان خیریه برای دریافت مجوز، عیسی به دختری به نام ثریا (با بازی یک بازیگر دیگر) توجه می‌کند. هنگام ورود ثریا به این موسسه، وضعیت روحی او نامطلوب می‌شود. این دیدار باعث می‌شود عیسی تصمیم بگیرد بیشتر درباره این سازمان خیریه تحقیق کند. با کمک یکی از اقوام خود به نام پونه (با بازی یک بازیگر دیگر) که در حوزه دکترا فعالیت می‌کند، عیسی به نتایج جالبی می‌رسد که ممکن است برای او خطرناک باشد.

فیلم کت چرمی چقدر فروش داشته؟

فیلم سینمایی «کت چرمی» کاری از حسین میرزامحمدی که از ۱۷ خرداد روی پرده سینماها رفته است با فروش ۲۸ هزار بلیط به ارزش ۵۵۷ میلیون تومان صدر نشین جدول فروش سینماها شده است.

«کت چرمی» در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به اکران در امد و از جهت متفاوت بودن موضوع خود توانست جوایز متععدی را در این جشنواره کسب کند. این فیلم روایتگر داستان تلخ خرید و فروش مواد است.

دانلود فیلم کت چرمی با لینک مستقیم

بزودی لینک های دانلود قرار داده می شود…

دانلود فیلم کت چرمی همه کیفیت ها

دانلود فیلم کت چرمی با کیفیت ۴۸۰

دانلود فیلم کت چرمی با کیفیت ۷۲۰

دانلود فیلم کت چرمی با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود فیلم کت چرمی با کیفیت بلوری

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا