دانلود فیلم خارجی با کیفیت HD

دانلود فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه دوبله فارسی Shang-Chi 2021

دانلود فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه دوبله فارسی

Shang-Chi 2021 | کارگردان: دستین دنیل کرتون

ژانر: اکشن، فانتزی | زبان اصلی | پخش کننده: فاکس فیلم

خلاصه داستان فیلم

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings درباره یک استاد کونگ فو به نام شانگ چی (با بازی سیمو لیو) است که به طور تصادفی در سازمانی به نام ده حلقه انتخاب می شود. حالا او باید یک بار دیگر با گذشته اش روبرو شود که فکر می کرد مدت هاست از بین رفته است و…

دانلود فیلم شانگ چی

دانلود فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه دوبله فارسی Shang-Chi 2021

تماشا آنلاین

دانلود با کیفیت ۴۸۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود با کیفیت Full hd

درباره فیلم

ساخت فیلمی بر اساس شانگ چی در سال ۲۰۰۱ آغاز شد، اما تا دسامبر ۲۰۱۸ که کالاهام استخدام شد، کار به طور جدی آغاز نشد. کریتون در مارس ۲۰۱۹ به فیلم پیوست و این پروژه به سرعت به عنوان اولین فیلم آسیایی مارول دنبال شد.

عنوان و بازیگران اصلی فیلم در ماه جولای اعلام شد و ارتباط فیلم با ماندارین (لئونگ) و سازمان ده حلقه‌اش را که در MCU ظاهر می‌شود، آشکار کرد. Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings اولین فیلم استودیو مارول با کارگردانی آسیایی و بازیگران عمدتا آسیایی است.

فیلمبرداری در فوریه ۲۰۲۰ آغاز شد، اما در ماه مارس به دلیل همه گیری کووید-۱۹ به تعویق افتاد. تولید در اوت از سر گرفته شد و در اکتبر به پایان رسید. تیراندازی در سیدنی و سانفرانسیسکو رخ داد.

فیلم سینمایی شانگ چی و افسانه ده حلقه یک فیلم ابرقهرمانی، اکشن، علمی تخیلی، ماجرایی، فانتزی و هیجانی محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا و استرالیا به کارگردانی داستین دانیل کرتون و تهیه کنندگی It تولید و منتشر شده است.

توسط سه شرکت، Walt Disney Pictures، Marvel Studios و Fox Studios استرالیا. فیلمنامه این فیلم نیز توسط دستین دانیل کرتون، دیوید کالاهام و اندرو لانهام و هنرمندانی چون سیمو لیو، آکوافینا، تونی لیانگ، میشل یئو، فالا چن، منگر ژانگ، فلوریان مونته‌انو، رونی چنگ و دیگران در آن نوشته شده است.

نقش داشته اند؛ علاوه بر این، این فیلم که بر اساس شخصیت شانگ چی مارول کامیکس ساخته شده و بیست و پنجمین فیلم دنیای سینمایی مارول محسوب می شود، برای اولین بار در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز در ایالات متحده اکران خواهد شد.

و چندین کشور دیگر به طور همزمان خواهد بود. جالب است بدانید که در ابتدا قرار بود فیلمی بر اساس شخصیت شانگ چی در سال ۲۰۰۱ ساخته شود اما روی این پروژه به طور جدی کار نشد. در سال ۲۰۱۸، دیوید کالاهام به عنوان فیلمنامه نویس استخدام شد.

داستین دانیل کرتون نیز در مارس ۲۰۱۹ به این پروژه پیوست و با این کار، تولید فیلم به سرعت دنبال شد تا اولین فیلم مارول به کارگردانی یک آسیایی تولید شود. نام فیلم و بازیگران اصلی نیز در ماه جولای اعلام شد. فیلمبرداری در فوریه ۲۰۲۰ در مکان هایی از جمله استرالیا و لس آنجلس آغاز شد، اما در ماه مارس به دلیل ویروس کرونا متوقف شد و در ماه اوت از سر گرفته شد.

سرانجام در ۲۴ اکتبر کارگردان این فیلم با انتشار پستی در اینستاگرام خود از پایان فیلمبرداری این فیلم خبر داد. Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings برای اکران در ایالات متحده در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ به عنوان بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول برنامه ریزی شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا