دانلود فیلم خارجی با کیفیت HD

دانلود فیلم زیرزمین دوبله فارسی The Cellar 2022

دانلود فیلم زیرزمین دوبله فارسی

  • ژانر : ترسناک
  • امتیاز : ۶٫۱از ۹۶ رای در سایت IMDb
  • زبان : انگلیسی
  • سال انتشار : ۲۰۲۲
  • محصول کشور : ایرلند
  • کارگردان : Brendan Muldowney
  • بازیگران : Elisha Cuthbert, Eoin Macken, Dylan Fitzmaurice Brady

خلاصه داستان فیلم

داستان فیلم زیرزمین ۲۰۲۲، دختر خانواده به طور مرموزی در زیرزمین خانه جدیدشان ناپدید می شود. خیلی زود، مادرش متوجه می شود که یک موجود باستانی و قدرتمند کنترل خانه آنها را به دست گرفته است و او چاره ای جز رویارویی با آن ندارد وگرنه اعضای خانواده اش برای همیشه روح خود را از دست خواهند داد.

دانلود فیلم زیرزمین

دانلود فیلم زیرزمین The Cellar 2022 دوبله فارسی

تماشا آنلاین فیلم

دانلود با کیفیت ۴۸۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود با کیفیت Full hd

درباره فیلم

پس از اینکه دخترش به طور مرموزی در زیرزمین خانه جدیدشان ناپدید می شود، یک زن باید با موجودی قدیمی و قدرتمند روبرو شود. خطر Kira Woods به طور مرموزی در زیرزمین خانه جدید خود ناپدید می شود.

او به زودی متوجه می شود که یک موجود باستانی و قدرتمند وجود دارد که خانه آنها را کنترل می کند که باید با آن روبرو شود یا در خطر از دست دادن روح خانواده اش برای همیشه باشد.

The Cellar یک فیلم ترسناک، رازآلود و هیجان انگیز ایرلندی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی برندان مالدونی است که توسط Epic Pictures، Hail Mary Pictures و Savage Productions تهیه و منتشر شده است.

فیلمنامه این فیلم نیز توسط برندان مالدونی نوشته شده و هنرمندانی چون الیشا کاتبرت، ایون مک کان، دیلن فیتزموریس برادی، ابی فیتز، آرون موناگان، اندرو بنت، تارا لی و … در آن به ایفای نقش پرداختند.

علاوه بر این، این فیلم در ۱۲ مارس ۲۰۲۲ در جشنواره بین‌المللی FrightFest گلاسکو در انگلستان، سپس در ۲۵ مارس توسط Wildcard Distribution در سینماهای ایرلند و در ۱۵ آوریل توسط RLJE Films and Shudder در سینماهای منتخب ایالات متحده به نمایش درآمد.

نمایش و در نهایت به طور همزمان در آمریکا، انگلستان، ایرلند و سایر کشورها به صورت آنلاین منتشر شد. جالب است بدانید که فیلم سرداب پس از اکران با بازخوردهای متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شد، اما اکثر آنها از بازی خوب بازیگران، داستان، صحنه های هیجان انگیز و همچنین نحوه کارگردانی تمجید کردند.

فیلم «زیرزمین» درباره مادری به نام کیرا وودز است که پس از ناپدید شدن دخترش در زیرزمین خانه جدیدشان متوجه حضور یک موجود قدیمی و قدرتمند در خانه می شود. حالا برای نجات خانواده اش از شر این موجود اهریمنی، کایرا مجبور می شود به هر حال با او روبرو شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا