دانلود فیلم خارجی با کیفیت HD

دانلود فیلم امیلی جنایتکار Emily the Criminal 2022 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم امیلی جنایتکار زیرنویس فارسی

  • ژانر فیلم : درام | هیجان انگیز | جنایی
  • مخاطب : تماشای این فیلم برای افراد زیر ۱۳ سال توصیه نمی شود.
  • سال انتشار : ۲۰۲۲
  • امتیاز IMDB :7
  • محصول : آمریکا
  • کارگردان : John Patton Ford
  • ستارگان : Bernardo Badillo, Theo Rossi, Aubrey Plaza

خلاصه داستان فیلم

امیلی در لس آنجلس زندگی می کند و بدهی زیادی دارد. او در تقلا برای پرداخت وام های دانشجویی خود است، عمدتاً به این دلیل که یک محکومیت جنایی مانع از دستیابی او به شغلی با درآمد خوب می شود.

در نتیجه، او به عنوان یک «پیمانکار مستقل» غذای یک شرکت پذیرایی را تامین می کند. یکی از همکاران امیلی را با یک سرویس “خریدار جعلی” وصل می کند که قول می دهد ظرف یک ساعت ۲۰۰ دلار به او بپردازد.

دانلود فیلم امیلی جنایتکار

دانلود فیلم Emily the Criminal 2022 امیلی جنایتکار زیرنویس فارسی

تماشا آنلاین فیلم

دانلود با کیفیت ۴۸۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود با کیفیت Full hd

درباره فیلم

فیلم سینمایی امیلی جنایتکار (به انگلیسی: Emily the Criminal) یک فیلم جنایی، درام، معمایی و مهیج محصول سال ۲۰۲۲ آمریکا به کارگردانی جان پاتون فورد و تهیه‌کنندگی و اکران Low Spark Films است.

فیلمنامه این فیلم توسط جان پاتون فورد نوشته شده است و بازیگرانی چون اوبری پلازا، تئو روسی، جاناتان آویگدوری، کیم یاربرو، جینا گرشون، برناردو بدیلو، وسلی هان، وایت باریوس و … در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

همچنین، فیلم امیلی جنایتکار در جشنواره فیلم ساندنس در ایالات متحده در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۲ به نمایش درآمد و سپس در تاریخ ۱۲ آگوست توسط Roadside Attractions و Vertical Entertainment در سینماهای ایالات متحده اکران خواهد شد.

این فیلم در نهایت همزمان در آمریکا، انگلیس، کانادا، استرالیا، برزیل و سایر کشورها به صورت آنلاین منتشر خواهد شد. فیلم امیلی جنایتکار درباره یک فارغ التحصیل دانشگاهی به نام امیلی (با بازی اوبری پلازا) است که با بدهی دانشجویی روبرو می شود و به دلیل سابقه کیفری از کار اخراج می شود.

امیلی که ناامید از یافتن شغل جدید است، به کلاهبرداری از کارت اعتباری می پردازد و به عنوان یک خریدار جعلی، محصولات خطرناکی را با کارت های اعتباری دزدیده شده خریداری می کند. امیلی سپس به دنیای ترسناک جنایتکاران لس آنجلسی کشیده می شود که در نهایت منجر به عواقب مرگباری برای او می شود.

امیلی یاغی پس از حضور در جشنواره فیلم آناپولیس، با بازی ابری پلازا برنده ۳ جایزه هیئت داوران برای بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن شد. این فیلم به دلیل تفسیر اجتماعی و همچنین بازی دوست داشتنی اوبری پلازا در نقش اصلی، نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا