فیلم سینمایی ایرانی جدید پرطرفدار

دانلود فیلم ازدواج جنجالی با لینک مستقیم

دانلود فیلم ازدواج جنجالی

ژانر : خانوادگی – کمدی

سال انتشار : ۱۴۰۰

محصول کشور : ایران

کارگردان : اصغر نصیری

بازیگران ازدواج جنجالی

یوسف تیموری , سولماز حصاری , یاسمین خلخالی , سالار اسمی , خشایار راد , محمدرضا داودنژاد , فاطمه شکری , امیرحسین داودی , محمد شیری

دانلود فیلم ازدواج جنجالی با لینک مستقیم

خلاصه داستان فیلم سینمایی ازدواج جنجالی

فیلم ازدواج جنجالی داستان یک ازدواج عجیب با شرایطی عجیب را روایت می کند. این فیلم داستان دختر و پسر جوانی را روایت می کند که در یک شرکت هواپیمایی با هم کار می کنند.

مرد جوان (با بازی یوسف تیموری) و دختر جوان (با بازی سولماز حصاری) کم کم به یکدیگر علاقه مند می شوند و تصمیم به ازدواج می گیرند. اما وقتی این موضوع را با خانواده‌هایشان در میان می‌گذارند، اتفاق عجیبی می‌افتد و خانواده‌هایشان شرط عجیبی برای ازدواجشان می‌گذارند.

دانلود فیلم ازدواج جنجالی با لینک مستقیم

دانلود فیلم ازدواج جنجالی همه کیفیت ها

دانلود فیلم ازدواج جنجالی با کیفیت ۴۸۰

دانلود فیلم ازدواج جنجالی با کیفیت ۷۲۰

دانلود فیلم ازدواج جنجالی با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود فیلم ازدواج جنجالی با کیفیت بلوری

درباره فیلم ازدواج جنجالی

فیلم ازدواج جنجالی محصول ۱۴۰۰ ایران به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اصغر نصیری، این فیلم چهاردهمین کارگردانی نصیری در عرصه تولید فیلم است.

او در این مدت فیلم ها و سریال های زیادی با موضوع دفاع مقدس، کمدی و همچنین تلویزیون و سینما کارگردانی کرد و فیلم ها و سریال های مختلفی با ژانرهای مختلف در کارنامه او دیده می شود.

یکی دیگر از ویژگی های این کارگردان این است که فیلمنامه نویس تمام فیلم هایش است، در بیشتر فیلم هایی که کارگردانی کرده، این کارگردان فیلمنامه را هم خودش نوشته است و این در مورد فیلم زناشویی پرحاشیه هم صدق می کند، این موضوع تکرار می شود.

فیلم ایرانی ازدواج جنجالی به نویسندگی اصغر نصیری نیز در ژانر کمدی است و داستان پدر خانواده ای شهم آبادی را روایت می کند که ازدواج دخترشان را شرطی می کند که آنها را به شهم آباد روستای اجدادی خود می کشاند و غافل از اینکه جنجال زیادی ایجاد خواهد کرد.

فیلم ازدواج جنجالی پیش از اکران در شبکه نمایش خانگی در سینماهای سراسر کشور اکران شد اما با استقبال چندانی از سوی مخاطبان مواجه نشد و تنها با ۴۲۹ میلیون بازی ناامیدکننده نتوانست فروش قابل توجهی در گیشه سینمای ایران به دست آورد. فروردین ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی.

در این فیلم بازیگرانی چون یوسف تیموری، محمد شیری، فاطمه شکری، حشایار راد، محمدرضا داودنژاد، کنبر حامد، سولماز حصاری، یاسمین خلخالی، سالار اسمی، امیرحسین داودی، حسین نصیری، محمد بهجتی، بهزاد اجعلی، محمدتق هویسه، بهزاد اجالی شایانفر، مجید زمانی، رضا غیابی، المیرا شعبان، نادر نجفی، بهروز بابانژاد و… نیز به ایفای نقش پرداخته اند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا