دانلود سریال سر گیجه کامل (همه قسمت ها)

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۶

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۶ ششم، دانلود قسمت ۶ سرگیجه کامل، دانلود قسمت ۶ سریال سرگیجه، دانلود قسمت ششم سریال سرگیجه، دانلود فیلم سرگیجه قسمت ۶، دانلود سریال سرگیجه قسمت ۶ نسخه کامل و با حجم نیم رایگان، دانلود قسمت جدید سرگیجه در ادامه مطلب امکان پذیر است.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۶

قسمت ششم از سریال سرگیجه، که به کارگردانی بهرنگ توفیقی تولید شده است، به صورت رایگان و کامل در ویدئو، ، فیلمنت، فیلیمو و نماوا منتشر شد. این قسمت در ژانر درام و هیجانی به نمایش درآمده است. در این سریال، بازیگران محبوبی مانند حامد بهداد، رعنا آزادیور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی و مهراوه شریفی نیا به ایفای نقش می‌پردازند.

بازیگران سریال سرگیجه

حامد بهداد, رعنا آزادی ور, هومن سیدی, شبنم مقدمی, هادی حجازی فر, علی عمرانی, مهراوه شریفی نیا, پیام دهکردی, ژرژ هاشم زاده, فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی با معرفی میلاد معیری، شایسته سجادی

خلاصه قسمت ۶ سرگیجه

در روز سالگرد ازدواج پیمان (با بازی حامد بهداد) و فریبا (با بازی رعنا آزادی‌ور)، هنگامی که پیمان در حال برگزاری یک مهمانی غافلگیرکننده برای فریبا است و برای برنامه‌ریزی آن زحمت می‌کشد، یک تماس تلفنی باعث تحویل اوضاع ناگوارتری می‌شود. یک فرد ناشناس از طریق تماس تلفنی به او می‌گوید: “زنت رو از این‌جا جمع کن.”

دزدی که در اینجا رخ می‌دهد، فقط به عنوان یک بهانه برای شروع داستان و معرفی روابط کاراکترها عنوان می‌شود. هر چه در حال پیشروی در داستان هستیم، مسائل پیچیده‌تر از آنچه در ابتدا پنداشته می‌شدند، بروز می‌کنند.

یکی از تکنیک‌های مورد استفاده در کارگردانی، استفاده از نماهای مبهم است. این نماها برای تأکید بر شکنندگی وضعیت کاراکترها و همچنین پنهان ماندن حقیقت داستان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ششم

دانلود سریال سرگیجه قسمت 6

سریال سرگیجه قسمت ۶ کی میاد؟

سریال سریال سرگیجه قسمت ششم ۶ روز دوشنبه ۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۸ شب پخش می شود.

قسمت چهار ۶ سرگیجه کی میاد؟

قسمت ششم ۶ سرگیجه به صورت آنلاین و دانلود حلال از فیلیمو و وبسایت فاکس فیلم ساعت ۸ شب دوشنبه ۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ قابل مشاهده و خریداری کنید.

سریال سرگیجه را از کجا ببینم؟

سریال سرگیجه قسمت ششم ۶ از پلتفرم فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی آپارات ویدائو نماشا، فیلو و … قابل مشاهده است.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۶

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۶

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۶ با کیفیت ۴۸۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۶ با کیفیت ۷۲۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۶ با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۶ با کیفیت بلوری

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا