دانلود سریال سر گیجه کامل (همه قسمت ها)

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۵

پنجمین قسمت از سریال سرگیجه، که به کارگردانی بهرنگ توفیقی ساخته شده است، رایگان و به صورت کامل منتشر شد. این قسمت در تاریخ ۲۶ دی‌ماه از پلتفرم فاکس فیلم به نمایش درآمد. بهرنگ توفیقی، که تجربه کارگردانی در تلویزیون را در رزومه خود دارد، دو سال قبل سریال پرطرفدار “آقازاده” را با تهیه‌کنندگی حامد عنقا تولید کرد.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۵

ژانر: درام، رمزآلود

نویسندگان: محمد منعم و همایون حجازی

بازیگران سریال سرگیجه

حامد بهداد, رعنا آزادی ور, هومن سیدی, شبنم مقدمی, هادی حجازی فر, علی عمرانی, مهراوه شریفی نیا, پیام دهکردی, ژرژ هاشم زاده, فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی با معرفی میلاد معیری، شایسته سجادی

خلاصه قسمت پنجم سرگیجه

با گم شدن کامران، با بازی هادی حجازی فر، سریال به ژانر معمایی و هیجانی ویژه‌ای تبدیل شده است. ترس و شکوها و همچنین دشمنی‌هایی که در آنجا در حال رخ دادن است، جذابیت خاصی را به داستان می بخشد. با ورود هومن سیدی به نقش یک کارشناس و محقق در این پرونده، باید ببینیم که برای شخصیت‌های سریال چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

در آغاز داستان، با یک تصادف عجیب روبرو می‌شویم و پیمان، که شخصیت اصلی سریال است، با یک روانشناس درباره وضعیت روحی و روانی خود صحبت می‌کند. بهرنگ توفیقی، کارگردان سعی کرده است در این نقطه شروع، شخصیت اصلی خود را با تمام ویژگی‌ها و مشکلات روحی و روانی که با آن روبروست، به مخاطبان معرفی کند.

حالا در مرحله بعد، مخاطبان را به داستان اصلی همراه می‌کند و از آنها خواسته می‌شود با او در این ماجرا همراهی کنند. در سریال “سرگیجه”، بازی‌های هامد بهداد و هادی حجازی‌فر برای اولین بار در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و در همین نقطه شروع، اتفاق خوبی را رقم زده‌اند.

دانلود سریال سرگیجه قسمت پنجم

دانلود سریال سرگیجه قسمت 5

سریال سرگیجه قسمت ۵ کی میاد؟

سریال سریال سرگیجه قسمت پنجم ۵ روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۸ شب پخش می شود.

قسمت پنجم ۵ سرگیجه کی میاد؟

قسمت پنجم ۵ سرگیجه به صورت آنلاین و دانلود حلال از فیلیمو و وبسایت فاکس فیلم ساعت ۸ شب دوشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ قابل مشاهده و خریداری است.

سریال سرگیجه را از کجا ببینم؟

سریال سرگیجه قسمت پنجم ۵ از پلتفرم فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی آپارات ویدائو نماشا، فیلو و … قابل مشاهده است.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۵

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۵

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۵ با کیفیت ۴۸۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۵ با کیفیت ۷۲۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۵ با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۵ با کیفیت بلوری

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا