دانلود سریال سر گیجه کامل (همه قسمت ها)

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۲

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۲ دوم، دانلود قسمت ۲ سرگیجه کامل، دانلود قسمت ۲ سریال سرگیجه، دانلود قسمت دوم سریال سرگیجه، دانلود فیلم سرگیجه قسمت ۲، دانلود سریال سرگیجه قسمت ۲ نسخه کامل و با حجم نیم رایگان، دانلود قسمت جدید سرگیجه در ادامه مطلب امکان پذیر است.

قسمت دوم سریال سرگیجه به صورت کامل و رایگان با لینک مستقیم منتشر شده است. این قسمت در دسترس جهت دانلود در فاکس فیلم، نماوا و آپارات قرار گرفته است.

سریال “سرگیجه” تحت کارگردانی بهرنگ توفیقی و با حضور هنرمندان محبوب مانند حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی و هادی حجازی فر ساخته شده است. این سریال با تعداد زیادی قسمت تولید شده است و قسمت دوم آن در ساعت ۲۰ روز دوشنبه از طریق زردفیلم منتشر می‌شود.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۲

عوامل فیلم سرگیجه

کارگردان: بهرنگ توفیقی

آهنگساز: حسام ناصری

مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی

تدوین: حمید نجفی راد

بازیگران سریال سرگیجه

حامد بهداد, رعنا آزادی ور, هومن سیدی, شبنم مقدمی, هادی حجازی فر, علی عمرانی, مهراوه شریفی نیا, پیام دهکردی, ژرژ هاشم زاده, فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی با معرفی میلاد معیری، شایسته سجادی

خلاصه سریال سرگیجه قسمت دوم

در روز چهارشنبه، صاحب این عکس گم شده است. لطفاً دقت خود را به موارد مشکوک معطوف کنید تا در صورت وجود، به شما خبر داده شود. این حرف از هومن سیدی در نقش یک افسر پلیس ادا شده است.

وی مشتبه به اشخاص شرکت است و نزدیک‌ترین متهم به نام پیمان، که توسط بازیگر حامد بهداد نقش آفرینی می‌شود، است. فیلمی از صحنه قتل کامران توسط پیمان وجود دارد و بنا به گفته خود هومن سیدی، برای او تهیه شده است.

در ادامه سریال، باید ببینیم که چه کسی قصد دارد پیمان را به عنوان قاتل معرفی کند و زندگی او را خراب کند. سریال “سرگیجه” به کارگردانی بهرنگ توفیقی و هر هفته در روز دوشنبه از طریق فاکس فیلم منتشر می‌شود. این سریال زیبا را به شما پیشنهاد می‌دهم.

دانلود سریال سرگیجه قسمت 2

سریال سرگیجه قسمت ۲ کی میاد؟

سریال سریال سرگیجه قسمت دوم  ۲ روز دوشنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۸ شب پخش می شود.

قسمت دوم  ۲ سرگیجه کی میاد؟

قسمت دوم  ۲ سرگیجه به صورت آنلاین و دانلود حلال از فیلیمو و وبسایت فاکس فیلم ساعت ۸ شب دوشنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ قابل مشاهده و خریداری است.

سریال سرگیجه را از کجا ببینم؟

سریال سرگیجه قسمت دوم  ۲ از پلتفرم فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی آپارات ویدائو نماشا، فیلو و … قابل مشاهده است.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۲

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۲

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۲ با کیفیت ۴۸۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۲ با کیفیت ۷۲۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۲ با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۲ با کیفیت بلوری

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا