دانلود سریال سر گیجه کامل (همه قسمت ها)

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۹ [ سرگیجه قسمت نوزده]

سرگیجه قسمت ۱۹ رایگان و کامل برای دانلود می باشد. سریال سرگیجه قسمت ۱۹ نوزدهمین قسمت با داستانی معمایی و با بازی بازیگرانی چون حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هادی حجازی فر است. این سریال زیبا را می توانید هر دوشنبه از فاکس فیلم دانلود کنید.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۹

داستان سریال سرگیجه

پیمان قرار است همسرش فریبا را برای سالگرد ازدواجشان سورپرایز کند اما در بحبوحه تدارک یک جشن ناگهان با تلفن همراهش تماسی دریافت می کند. این تماس فقط یک جمله می گوید بیا زنت را بگیر. پیمان بیمهبا به آدرسی که فرد ناشناس داده می رود و همسرش را در حال مشاجره و گریه با مردی می بیند. او مرد را تعقیب می کند و ناگهان معلوم می شود که قرارداد مرد را می داند.

دانلود سریال سرگیجه قسمت 19

سریالی سرگیجه آور با ترکیب جذاب بازیگران سریالی در ژانر درام و معمایی است. در این سریال پیمان (با بازی حامد بهداد) به دلیل سوء تفاهم خانوادگی با کامران درگیر می شود و گمان می رود که پیمان قاتل کامران است. اما توافق زیر بار این اتهام نیست. با این حال، پیمان ماجراهایی دارد که ممکن است به قیمت جان او تمام شود.

بازیگران سریال سرگیجه

حامد بهداد, رعنا آزادی ور, هومن سیدی, شبنم مقدمی, هادی حجازی فر, علی عمرانی, مهراوه شریفی نیا, پیام دهکردی, ژرژ هاشم زاده, فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی با معرفی میلاد معیری، شایسته سجادی

دانلود سریال سرگیجه قسمت نوزدهم

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۹

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۹ با کیفیت ۴۸۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۹ با کیفیت ۷۲۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۹ با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۹ با کیفیت بلوری

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا