دانلود سریال سر گیجه کامل (همه قسمت ها)

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۷

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۷ هفدهم، دانلود قسمت ۱۷ سرگیجه کامل، دانلود قسمت ۱۷ سریال سرگیجه، دانلود قسمت هفدهم سریال سرگیجه، دانلود فیلم سرگیجه قسمت ۱۷، دانلود سرگیجه قسمت ۱۷ کامل و با حجم نیم رایگان، دانلود قسمت جدید رهایم کن در ادامه مطلب امکان پذیر است

قسمت هفدهم سریال سرگیجه رایگان و کامل برای دانلود قرار گرفته است. در این قسمت، پس از سوءتفاهم خانوادگی، پیمان وارد درگیری با کامران می‌شود و گمان‌ها به سمت این می‌رود که پیمان ممکن است کامران را کشته باشد. این ماجرا ممکن است باعث قربانی شدن زندگی پیمان شود و تمام آنچه را که او دارد را به قیمت بالایی بپردازد.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۷

بازیگران سریال سرگیجه

‎ حامد بهداد, رعنا آزادی ور, هومن سیدی, هادی حجازی فر, علی عمرانی, مهراوه شریفی نیا, پیام دهکردی, ژرژ هاشم زاده, فرید سجادی حسینی, عرفان ناصری, مریم شیرازی, شبنم مقدمی, میلاد معیری, شایسته سجادی

خلاصه قسمت ۱۷ سرگیجه

ماجرای سریال از جایی آغاز می‌شود که یک کلاهبرداری از شرکتی با مدیریت کامران زاهدی رخ می‌دهد. به نظر می‌رسد که سایت شرکت هک شده است و کسی آدرس ولت موجود در سایت را تغییر داده است.

این کار باعث می‌شود تا ارزهای دیجیتال واریزی به حساب دیگری منتقل شود و در نتیجه، مقدار زیادی پول از شرکت و شرکای اصلی آن و همچنین مشتریان آن به دست کلاهبرداران بیافتد. حالا شخصیت‌های داستان باید در پی یافتن پرتقال‌فروشی بروند که این ماجرا را به طور کلی به تصویر می‌کشد.

نقد و بررسی سریال سرگیجه

سریالی که فیلمنامه آن توسط دو نویسنده جوان به نام‌های محمد منعم و همایون حجازی نوشته شده است. این اتفاق پس از موفقیت سریال “آقازاده” رخ داده است و برای توفیقی فرصت خوبی بود تا شانسشان را یکبار دیگر در این رسانه امتحان کنند.

سریال به طور متوسط و قابل قبولی است، اما نمی‌توان این واقعیت را نادیده گرفت که درصد زیادی از توجه و موفقیت آن در جذب مخاطب مدیون گروه بازیگران و نام‌هایی است که در کنار این سریال حضور دارند.

حامد بهداد، پس از تجربه ناموفق سریال “دل”، با سریال “میخواهم زنده بمانم” و با بازی و نقش متفاوت خود در آن سریال، در شبکه نمایش خانگی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

دانلود سریال سرگیجه قسمت هفدهم

دانلود سریال سرگیجه قسمت هفدهم

سریال سرگیجه قسمت ۱۷ کی میاد؟

سریال سریال سرگیجه قسمت هفدهم ۱۷ روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ساعت ۸ شب پخش می شود.

قسمت هفدهم ۱۷ سرگیجه کی میاد؟

قسمت هفدهم ۱۷ سرگیجه به صورت آنلاین و دانلود حلال از فیلیمو و وبسایت فاکس فیلم ساعت ۸ شب دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ قابل مشاهده و خریداری کنید.

سریال سرگیجه را از کجا ببینم؟

سریال سرگیجه قسمت هفدهم ۱۷ از پلتفرم فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی آپارات ویدائو نماشا، فیلو و … قابل مشاهده است.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۷

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۷

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۷ با کیفیت ۴۸۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۷ با کیفیت ۷۲۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۷ با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۷ با کیفیت بلوری

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا