دانلود سریال سر گیجه کامل (همه قسمت ها)

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۲

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۲ دوازدهم، دانلود قسمت ۱۲ سرگیجه، دانلود فیلم سرگیجه قسمت ۱۲، دانلود قسمت دوازدهم سریال سرگیجه کامل، سرگیجه قسمت ۱۲ دوازدهم، سریال سرگیجه قسمت ۱۲ آنلاین کامل با حجم رایگان به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت جدید سریال سرگیجه را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

قسمت دوازدهم از سریال سرگیجه، که همچنین با نام قسمت ۱۲ شناخته می‌شود، به صورت رایگان و کامل منتشر شد. این قسمت با حضور کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو در سال ۱۴۰۱ تولید شده است. شما می‌توانید این قسمت را با لینک مستقیم مشاهده کنید.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۲

درباره سریال

ژانر : درام، رازآلود، اجتماعی

تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲

کارگردان : بهرنگ توفیقی

تهیه کننده: مهدی بدرلو

نویسنده: محمد منعم و همایون حجازی

خلاصه قسمت ۱۲ سرگیجه

در سریال “سرگیجه”، پیمان پس از بروز یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران، درگیر مسئله‌ای می‌شود که گمان‌ها به سمت اوجود داشتن دست کشته‌ی کامران می‌رود. این ماجرا ممکن است با قیمت زندگی پیمان پایان یابد.

داستان سریال از زمانی شروع می‌شود که یک کلاهبرداری از شرکتی که توسط کامران زاهدی (با بازی حجازی‌فر) مدیریت می‌شود، آشکار می‌شود. به نظر می‌رسد که سایت شرکت هک شده و فردی آدرس ولت موجود در سایت را تغییر داده است تا ارزهای دیجیتال واریزی به حساب دیگری انتقال یابد.

بازیگران سریال سرگیجه قسمت ۱۲

در این سریال حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی با معرفی میلاد معیری و شایسته سجادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

نقد و بررسی سرگیجه قسمت ۱۲

با توجه به توفیقی، احتمالاً می‌توانست مسیری آسان‌تر را در صنعت تلویزیون پیموده باشد. وی در سال ۱۳۹۹ با سریال «آقازاده» وارد دنیای تلویزیون شد و این سریال به یک مجموعه محبوب تبدیل شد.

حضور او در سریال «سرگیجه»، که دومین حضور او در زمینه نمایش خانگی است، همچنان جذابیت خود را حفظ کرده و مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است.

داستان سریال با یک حادثه دزدی آغاز می‌شود که بهانه‌ای برای معرفی و روابط شخصیت‌ها است. با پیشرفت داستان، مسائل پیچیده‌تر از آنچه در ابتدا به نظر می‌رسید به تصویر کشیده می‌شوند.

دانلود سریال سرگیجه قسمت دوازدهم

دانلود سریال سرگیجه قسمت 12

سریال سرگیجه قسمت ۱۲ کی میاد؟

سریال سریال سرگیجه قسمت دوازدهم ۱۲ روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ ساعت ۸ شب پخش می شود.

قسمت دوازدهم ۱۲ سرگیجه کی میاد؟

قسمت دوازدهم ۱۲ سرگیجه به صورت آنلاین و دانلود حلال از فیلیمو و وبسایت فاکس فیلم ساعت ۸ شب دوشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ قابل مشاهده و خریداری کنید.

سریال سرگیجه را از کجا ببینم؟

سریال سرگیجه قسمت دوازدهم ۱۲ از پلتفرم فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی آپارات ویدائو نماشا، فیلو و … قابل مشاهده است.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۲

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۲

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۲ با کیفیت ۴۸۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۲ با کیفیت ۷۲۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۲ با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۲ با کیفیت بلوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا