دانلود سریال آکتور (کامل)

دانلود سریال آکتور قسمت ۳ [ آکتور قسمت سوم ]

قسمت سوم آکتور قسمت سوم به صورت کامل و رایگان با لینک مستقیم منتشر شد. سریال بازیگران قسمت سوم به کارگردانی نیما جوادی در ژانر درام کمدی بارگذاری شد. برای دانلود این قسمت از این سریال زیبا می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

بازیگران سریال
نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومان برکنورد، سها نیاستی، گلاره عباسی با هنرمندی هانیه طوسلی، مهرآوه شریفی نیا و با حضور فریده سپاه منصور.

دانلود سریال آکتور قسمت ۳

نقد و بررسی سریال های بازیگری
بازیگر یکی از کارهای مهم سریال بومی است که در دراز مدت ارزش دیدن را دارد. نمایش خانگی پس از تجربیات موفقی مانند جوگ کاری، می خواهم زنده بمانم، یاقی و جیران اثر ماندگار دیگری خلق کرده اند تا در عصری که چشم ها به تولیدات نمایش خانگی دوخته شده، با اتفاق خوبی روبرو شویم. اتفاقی که در آینده می توان درباره اجزای آن بیشتر و بهتر صحبت کرد.

دانلود سریال آکتور قسمت سوم

سریال بازیگری چند قسمت است؟
آکتور در ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ در زردفیلم منتشر شد در حالی که ساخت این سریال از دسامبر ۱۴۰۰ آغاز شد.تعداد قسمت های سریال آکتور ۲۵ قسمت است که قسمت اول آن ۶۲ دقیقه است.

دانلود سریال آکتور قسمت 3

سایر عوامل سریال
نویسنده و کارگردان: نیما جاویدی/ تهیه‌کننده: مجید مطلبی/ مدیر فیلمبرداری: مرتضی نجفی/ مجری طرح: مهدی بدرلو/ برنامه‌ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: علی مردانه/ طراح صحنه: محسن نصراللهی/ تدوین: عماد خدابخش/ طراح گریم: بابک اسکندری/ موسیقی: رامین کوشا/ مدیر تولید: آرش صالحی/ طراح لباس: الهام معین

دانلود سریال آکتور قسمت ۳

دانلود سریال آکتور قسمت ۳

دانلود سریال آکتور قسمت ۳ با کیفیت ۴۸۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۳ با کیفیت ۷۲۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۳ با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۳ باکیفیت بلوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا