دانلود سریال آکتور (کامل)

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۲ رایگان و کامل

قسمت دوازدهم آکتور با عنوان قسمت ۱۲ این سریال با لینک مستقیم برای دانلود منتشر شد. سریال آکتور دوازدهمین قسمت دوازدهم رایگان و کامل توسط فاکس فیلم منتشر شد. این سریال به کارگردانی نیما جوادی در ژانر درام کمدی ساخته شده است. برای دانلود این قسمت از این سریال زیبا می توانید به ادامه مقاله مراجعه نمایید.

درباره سریال

ژانر : درام، خانوادگی
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲
کارگردان و نویسنده : نیما جاویدی
تهیه کننده: مجید مطلبی

خلاصه قسمت ۱۲ سریال آکتور

داستان قسمت ۱۲ سریال آکتور ، فراز و نشیب چندین بازیگر با استعداد تئاتر را روایت می کند که پس از پیشنهاد به آنها، زندگی آنها با ماجراهای پیچیده ای می گذرد.

این جوانان مجبورند در هرج و مرج جامعه و مشکلات مختلفی که با آن روبرو هستند مداخله کنند. خلاصه داستان قسمت ۱۲ می گوید که آلما با فهمیدن وضعیت دشواری که در آن قرار دارد سعی می کند فرار کند اما موفق نمی شود تا اینکه…

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۲

برنده جایزه ارزشمند برای اولین بار

آکتور به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید ملابی در کنار سریال هایی از آمریکا، فرانسه، اسپانیا و ژاپن به رقابت پرداخت. جشنواره سریزمانیا یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای بین‌المللی در عرصه سریال‌سازی در جهان است که تنها ۸ سریال در بخش بین‌المللی داوری شد که یکی از آن‌ها آکتور بود.

دانلود سریال آکتور قسمت 12

دانلود سریال آکتور قسمت دوازدهم

بازیگران سریال اکتور قسمت ۱۲

بازیگران قسمت ۱۲ سریال آکتور : نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی‌فر، هومن برق‌نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، با هنرمندی هانیه توسلی، مهراوه شریفی‌نیا و با حضور فریده سپاه منصور.

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۲

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۲ با کیفیت ۴۸۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۲ با کیفیت ۷۲۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۲ با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۲ باکیفیت بلوری

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا