دانلود سریال آمستردام کامل

دانلود سریال آمستردام قسمت ۱

دانلود سریال آمستردام قسمت ۱ اول، دانلود قسمت ۱ آمستردام کامل، دانلود قسمت ۱ سریال آمستردام، دانلود قسمت اول سریال آمستردام، دانلود فیلم آمستردام قسمت ۱، دانلود آمستردام قسمت ۱ کامل و با حجم نیم رایگان، دانلود قسمت جدید آمستردام در ادامه مطلب امکان پذیر است

سریال آمستردام یک سریال ایرانی است که در ژانر اجتماعی ساخته شده و محصول سال ۱۴۰۱ (۲۰۲۲-۲۰۲۳) می‌باشد. این سریال توسط مسعود قراگزلو نویسندگی و کارگردانی شده است و تهیه‌کننده معروف مرتضی شایسته نیز در این پروژه همکاری می‌کند. آمستردام از تابستان ۱۴۰۱ از طریق پلتفرم فاکس فیلم با لینک مستقیم به تماشا گذاشته خواهد شد.

دانلود سریال آمستردام قسمت ۱

اسامی بازیگران آمستردام

روشنک گرامی , رویا جاویدنیا , شهرام حقیقت دوست , مهدی پاکدل , مهدی سلطانی , مینا ساداتی , نسیم ادبی , هنگامه قاضیانی ، مجتبی پیرزاده، ارمیا قاسمی، هدیه آزیدهاک، بابک قادری، آوا دارویت، سید فهام سعادتمندی، رامین سیار دشتی، گلنوش قهرمانی، محمد صدیقی‌مهر، علیرضا آقاخانی،امیرحسین غمخوار و عباس غفار

داستان سریال آمستردام 

سریال “آمستردام” یک داستان اجتماعی عاشقانه است که در آن دوستانی به ماجراهای عاشقانه وارد می‌شوند و سرنوشت‌های مختلفی برایشان رقم می‌زند. این سریال، که توسط کارگردان مسعود قراگزلو ساخته شده است، بازنمایی برخی از ویژگی‌های او در دو کار قبلی اش را نشان می‌دهد.

مسعود قراگزلو همواره تمایل داشته است که فیلمنامه‌های خود را بنویسد و از داستان‌هایی که در ذهنش می‌گذرد برای ساخت فیلم‌ها و سریال‌هایش استفاده کند، که این خود نشان از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کارگردان است.

دانلود سریال آمستردام قسمت اول

سریال آمستردام قسمت ۱ کی میاد؟

سریال آمستردام قسمت ۱ کی میاد؟

سریال سریال آمستردام قسمت اول ۱ روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ پخش می شود.

قسمت هفدهم ۱ آمستردام کی میاد؟

قسمت اول ۱ آمستردام به صورت آنلاین و دانلود حلال از فیلیمو و وبسایت فاکس فیلم جمعه ۱۳ ماه ۱۴۰۲ قابل مشاهده و خریداری کنید.

سریال آمستردام را از کجا ببینم؟

سریال آمستردام قسمت اول ۱ از پلتفرم فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی آپارات ویدائو نماشا، فیلو و … قابل مشاهده است.

دانلود سریال آمستردام قسمت ۱

دانلود سریال آمستردام قسمت ۱

دانلود سریال آمستردام قسمت ۱ با کیفیت ۴۸۰

دانلود سریال آمستردام قسمت ۱ با کیفیت ۷۲۰

دانلود سریال آمستردام قسمت ۱ با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود سریال آمستردام قسمت ۱ با کیفیت بلوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا