کارتون و انیمیشن

دانلود انیمه سوزومی Suzume no Tojimari 2022 با دوبله فارسی

دانلود انیمه سوزومی

  • ژانر : اکشن – انیمیشن – ماجراجویی
  • امتیاز : ۷٫۸از ۵K رای در سایت IMDb
  • زبان : ژاپنی
  • سال انتشار : ۲۰۲۲
  • محصول کشور : Japan
  • کارگردان : Makoto Shinkai
  • بازیگران : Nanoka Hara, Hokuto Matsumura, Eri Fukatsu

خلاصه داستان انیمه

انیمه Suzumi no Tojimari 2022 درباره دختری ۱۷ ساله به نام سوزومی است که در شهری آرام در جنوب غربی ژاپن زندگی می کند. در همین حال، سوزومی با مرد جوانی مرموز آشنا می‌شود که قصد دارد دروازه‌هایی را که در حال گسترش فاجعه در سراسر ژاپن هستند ببندد و…

بازیگران

مدیر دوبلاژ: امیرحسین صفایی، ضبط: استودیو آلفامدیا، گویندگان: آرزو افری، اشکان صادقی، سحر چوبدار، امیرحسین صفایی، کامبیز خلیلی، جوانه برهانی، شقایق فروبار، صبا طباطبایی، زهره گروسی، زبید صادقی، مهدی رحیمی، مونا خوشرو، مهدی تاجیک، امیرحسین دست پاک، علیرضا یادگار، فربد نهری، مهیا بوستانچی، مریم ریحانی، مونا محمدی، فاطمه زارع، سید علی برقعی، علی عبادزاده

دانلود انیمه سوزومی

دانلود انیمه سوزومی با کیفیت بالا

دانلود انیمه سوزومی همه کیفیت ها

دانلود انیمه سوزومی با کیفیت ۴۸۰

دانلود انیمه سوزومی با کیفیت ۷۲۰

دانلود انیمه سوزومی با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود انیمه سوزومی با کیفیت بلوری

درباره انیمه

سوزومه ایواتو یک دانش آموز ۱۷ ساله دبیرستانی است که با عمه اش در شهری آرام در منطقه کیوشو زندگی می کند. سوزوم در حالی که به سمت مدرسه می رود، با مرد جوانی روبرو می شود که در یک منطقه متروکه را جستجو می کند.

او به استراحتگاه متروکه ای در آن نزدیکی اشاره می کند و با کنجکاوی مرد را تعقیب می کند. در آنجا او دری را می یابد که به تنهایی روی چهارچوبش ایستاده است.

سوزومه در را باز می کند و با دیدن زمینی پر از نور در داخل که نمی تواند وارد شود شگفت زده می شود. سپس مجسمه گربه ای را که به یک گربه واقعی تبدیل می شود روی زمین می زند و فرار می کند. وحشت زده به سرعت به مدرسه اش برمی گردد.

 

انیمه Suzumi no Tojimari محصول سال ۲۰۲۲ ژاپن به کارگردانی و نویسندگی ماکوتو شینکای این انیمیشن که توسط کمپانی انیمیشن سازی Comics Wave Films تولید شده است در ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ توسط Toho Group در سراسر ژاپن منتشر شد که با استقبال گسترده و خوبی در سراسر ژاپن مواجه شد.

این اکران خوب باعث شد تا سازندگان بلافاصله پس از اکران این انیمیشن در ژاپن، اکران را در اروپا و آمریکای شمالی آغاز کنند.

در ۱۴ آوریل ۲۰۲۳، انیمه Suzume no Tojimari پس از فروش ۳۱۲ میلیون دلاری در اکران داخلی خود در ژاپن و آسیای مرکزی، اکنون رکورد جدیدی را در اروپا شکست و توانست بیش از ۱۰ میلیون دلار در آمریکا و اروپا بفروشد، بنابراین با این فروش بسیار خوب در انیمه Suzume 2022، جایگاه چهارم باکس آفیس انیمه ۲۲۰ و بهترین فیلم ۲۲۲۰ را نیز به خود اختصاص داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا