دانلود سریال تی ان تی TNT

دانلود مسابقه تی ان تی قسمت ۸ هشتم TNT

مسابقه تی ان تی قسمت ۸ هشتم TNT منتشر شد. قسمت هشتم مسابقه تی ان تی را می توانید در پلتفرم های آپارات، فیلیمو و فاکس فیلم دانلود و تماشا کنید.

خلاصه داستان

آدرنالین خون ما به سقف می چسبد… برنامه تی ان تی به کارگردانی و اجرای حامد آهنگی در آستانه سال نو و در عید ۱۴۰۲ مسابقه ای بزرگ و چالش برانگیز را به بینندگان نشان داد. قسمت های متنوع و هیجان انگیز این برنامه شامل اجرای موزیکال خواهد بود. زنده، گفتگو و چالش های جذاب با حضور هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران…

درباره مسابقه تی ان تی قسمت هشتم ۸

ژانر : خانوادگی
تاریخ انتشار: ۱ خردادماه ۱۴۰۲
کارگردان : حامد آهنگی
تهیه کننده : محمدرضا رضاییان

سریال تی ان تیl یک سریال رئالیتی شو، خانوادگی و مسابقه ای به کارگردانی حامد آهنگی و تهیه کنندگی محمدرضا رضاییان است که از نوروز ۱۴۰۲ روی آنتن شبکه نمایش خانگی می رود.

تولید و پخش مسابقات سرگرمی از تلویزیون سابقه طولانی دارد. شاید از اواسط دهه ۶۰ برنامه های تفریحی و مسابقات مختلف از جمله مسابقه هفتگی و مسابقه محله ای باعث شد که برگزاری چنین مسابقاتی با حضور اقشار مختلف مردم جزئی از برنامه های سرگرم کننده تلویزیون شود.

اما سابقه انجام مسابقات سرگرمی در نمایش خانگی چندان طولانی نیست و بیشتر برنامه های تفریحی با حضور شخصیت های مطرح ساخته می شود.

ساخت برنامه های واقعیت مجازی مختلف با حضور بازیگران و چهره های مشهور موسیقی و ورزش در سال های اخیر باعث شده است که برخی از بازی ها و مسابقات مانند شب های اوباش، جوکرها یا سریال های ارتش مورد استقبال عموم مردم قرار گیرد.

دانلود قسمت هشتم 8 سریال تی ان تی TNT

حتی شوق استفاده از سلبریتی ها در برنامه های گفت و گوی داخلی، فرصت ظهور استعدادهای جدید و استفاده از ظرفیت مخاطبان را برای پیشبرد برنامه سازی از بین برده بود.

طبیعتاً در چنین شرایطی، برنامه ریزی و اجرای مسابقه ای مانند TNT باعث می شود که مخاطب خود را در بستر رویدادهای مختلف قرار دهد و خود را جزئی از خط اصلی برنامه سازی بداند.

مسابقه تی‌ان‌تی که حامد عنقی اجرا می‌کند با نمونه‌های قبلی برنامه‌های تلویزیونی و نمایش‌های خانگی متفاوت است.

در اینجا با فضایی از خلاقیت روبه‌رو هستیم که بسیاری از رویدادها به واکنش شرکت‌کنندگان بستگی دارد و همه شرکت‌کنندگان در این مسابقه توسط جامعه ایرانی انتخاب شدند.

اگرچه در تلویزیون شاهد این موضوع هستیم، اما به دلیل برخی ملاحظات گزینشی، امکان حضور طیف متنوعی از مردم در تلویزیون وجود ندارد و TNT توانسته بخشی از نیاز مخاطبان برای حضور در متن برنامه را برطرف کند.

تی‌ان‌تی دوشنبه‌ها ساعت ۸ صبح از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. قسمت هشتم مسابقه تی ان تی را می توانید با لینک مستقیم از سایت دوستی ها به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

دانلود قسمت هشتم ۸ سریال تی ان تی TNT

دانلود برنامه تی ان تی قسمت ۸

دانلود برنامه تی ان تی قسمت ۸ با کیفیت ۴۸۰

دانلود برنامه تی ان تی قسمت ۸ با کیفیت ۷۲۰

دانلود برنامه تی ان تی قسمت ۸ با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود برنامه تی ان تی قسمت ۸ باکیفیت بلوری

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا