دانلود قسمت های جدید سریال قهوه ترک (کامل)

دانلود سریال قهوه ترک قسمت ۲ دوم

دانلود سریال قهوه ترک قسمت ۲

سریال قهوه ترک محصول ایران به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی محمد شعیشه نویسندگی محمد رضایی راد با طراحی نگمه ثمینی و محمد رضایی راد. این سریال در ژانر خانوادگی و اجتماعی می باشد.

بازیگرانی چون حامد بهداد، رعنا آزادی ور، سارا رسول زاده، مطبی پیرزاده، محمدرضا فروتن و … در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود سریال پس از انتشار در شبکه نمایش خانگی در این پست قرار داده می شود و شما دوستان می توانید این سریال را با لینک مستقیم و کیفیت بالا تماشا کنید.

دانلود سریال قهوه ترک قسمت 2

خلاصه سریال قهوه ترک

خلاصه ای از داستان سریال قهوه ترک به شرح زیر است:

صدامو میشنوی؟ نباید بشنوی! چون هیچکس اجازه نداد آن صدا به گوشت برسد! چرا؟ چون ترجیح می دهند پرنده در قفس بماند تا از چهره غمگینش لذت ببرد!
اما نه! من هنوز از این قفس بیرون خواهم آمد و خودم را نجات می دهم، می خواهم پرواز کنم! حتی اگر همه جلوی من را بگیرند، من به هر حال پرواز خواهم کرد. من واقعاً آرزو می کنم که می توانستم چشمانم را ببندم و هر شب در مورد آن خواب ببینم.

بازیگران سریال قهوه ترک

بازیگران سریال قهوه ترک را هنرمندان مشهوری چون حامد بهداد، رعنا آزادی ور، سارا رسول زاده، محمدرضا فروتن تشکیل داده اند. پیش تولید سریال قهوه ترک به کارگردانی منیر قیدی و تهیه کنندگی محمد شایسته آغاز شد اما طبق اخبار تکمیلی منتشر شده علیرضا امینی کارگردانی این سریال را به عهده دارد.

دانلود سریال قهوه ترک قسمت ۲

لینک های دانلود بزودی …

دانلود سریال قهوه ترک قسمت ۲

دانلود سریال قهوه ترک قسمت ۲ با کیفیت ۴۸۰

دانلود سریال قهوه ترک قسمت ۲ با کیفیت ۷۲۰

دانلود سریال قهوه ترک قسمت ۲ با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود سریال قهوه ترک قسمت ۲ باکیفیت بلوری

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا