دانلود سریال سر گیجه کامل (همه قسمت ها)

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۴

دانلود قسمت ۴ سرگیجه کامل، دانلود قسمت چهارم سریال سرگیجه، دانلود قسمت ۴ سریال سرگیجه، دانلود سریال سرگیجه قسمت چهارم ۴، دانلود سریال ایرانی سرگیجه قسمت ۴ کامل، دانلود فیلم سرگیجه قسمت ۴، دانلود قسمت جدید سرگیجه از سایت فاکس فیلم.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۴

سریال سرگیجه قسمت چهارم، به صورت کامل و رایگان منتشر شده است. این قسمت شروع ماجرا و داستان فیلمنامه را به تصویر می‌کشد.

سریال سرگیجه توسط بهرنگ توفیقی کارگردانی شده است و با حضور بازیگران محبوبی همچون حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی و مهراوه شریفی نیا ساخته شده است.

عوامل سریال سرگیجه

کارگردان: بهرنگ توفیقی

تهیه کننده: مهدی بدرلو

نویسندگان: محمد منعم و همایون حجازی

بازیگران سریال سرگیجه

حامد بهداد, رعنا آزادی ور, هومن سیدی, شبنم مقدمی, هادی حجازی فر, علی عمرانی, مهراوه شریفی نیا, پیام دهکردی, ژرژ هاشم زاده, فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی با معرفی میلاد معیری، شایسته سجادی

خلاصه قسمت ۴ سرگیجه

سریال سرگیجه در قسمت چهارم، با یک شروع هیجان‌انگیز آغاز می‌شود و از ابتدا با معرفی شخصیت اصلی و مشکلات روحی او که به دلیل یک اتفاق در گذشته ناشناخته به او رخ داده، مخاطبان را درگیر خود می‌کند. این قسمت با انتخاب نامی و حال‌وهوای کلی مشخص برای شخصیت اصلی، تکلیف و مسیر داستان را برای تماشاگران ترسیم می‌کند.

دانلود سریال سرگیجه قسمت چهارم

دانلود سریال سرگیجه قسمت 4

نقد و بررسی قسمت ۴ سرگیجه

در قسمت چهارم سریال “سرگیجه”، قصه‌ای رازآلود به تصویر کشیده می‌شود که از طریق رمزگشایی دراماتیک آن، رمزگشایی روانشناختی نیز رخ می‌دهد. تدریجاً، مخاطب وارد دنیای داخلی و روحی شخصیت پیمان می‌شود و با وضعیتهای روحی او آشنا می‌شود.

شخصیت‌های جدیدی به داستان اضافه می‌شوند که پیچیدگی سوءظن‌ها و عدم اعتماد را افزایش می‌دهند و اضطراب موقعیت درام را تقویت می‌کنند. حضور همبازی‌های حامد بهداد و هادی حجازی‌فر در این سریال، یکی از امتیازها و نقاط قوت آن است.

این دو بازیگر با بازنمایی عصبیت‌های شخصیت‌ها، توانایی و استعداد ویژه‌ای دارند که در تقابل و تعامل با یکدیگر، به وضعیت‌های جذاب‌تری تبدیل می‌شود و مخاطب را درگیر تنش‌های آنها می‌کنند.

سریال سرگیجه قسمت ۴ کی میاد؟

سریال سریال سرگیجه قسمت چهار ۴ روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۸ شب پخش می شود.

قسمت چهار ۴ سرگیجه کی میاد؟

قسمت چهار ۴ سرگیجه به صورت آنلاین و دانلود حلال از فیلیمو و وبسایت فاکس فیلم ساعت ۸ شب دوشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ قابل مشاهده و خریداری است.

سریال سرگیجه را از کجا ببینم؟

سریال سرگیجه قسمت چهار ۴ از پلتفرم فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی آپارات ویدائو نماشا، فیلو و … قابل مشاهده است.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۴

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۴

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۴ با کیفیت ۴۸۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۴ با کیفیت ۷۲۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۴ با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۴ با کیفیت بلوری

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا