دانلود سریال سر گیجه کامل (همه قسمت ها)

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۳

قسمت سیزدهم سریال «سرگیجه» یا قسمت ۱۳، به صورت رایگان و کامل با لینک مستقیم منتشر شده است. این سریال با نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی، تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو و کارگردانی بهرنگ توفیقی در سال ۱۴۰۱ در کشور ایران تولید شده است.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۳

بازیگران سریال سرگیجه

حامد بهداد, رعنا آزادی ور, هومن سیدی, شبنم مقدمی, هادی حجازی فر, علی عمرانی, مهراوه شریفی نیا, پیام دهکردی, ژرژ هاشم زاده, فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی با معرفی میلاد معیری، شایسته سجادی

خلاصه قسمت ۱۳ سرگیجه

جلال تصمیم می‌گیرد فشاری بر پیمان وارد کند تا اطلاعاتی که درباره کامران دارد را افشا کند. در عین حال، ملودی به اداره پلیس می‌رود و اطلاعاتی که تاکنون پنهان کرده بود را به نیروهای پلیس اعلام می‌کند. یمان و جهان نیز تلاش می‌کنند شهروز را مجبور به اعتراف کنند و مکان پنهان‌شدن کامران را کشف کنند و…

نقد و بررسی سریال سرگیجه ۱۳

اگر شما به مجموعه‌های پلیسی-معمایی علاقه‌مند هستید، سریال «سرگیجه» می‌تواند بهترین انتخاب برای تماشا باشد. این سریال بدون اضافه‌گویی، در داستان خود منحرف نمی‌شود و بیننده را گمراه نمی‌کند. نویسندگان سریال، با استفاده از تجربه تئاتری خود، جزئیات بیشماری را در داستان جای داده‌اند.

این به بیننده امکان می‌دهد که در هر قسمت با قطعات پازلی جدید مواجه شود و همچنین شاهد گشایش‌های مهمی در ابعاد مختلف داستان باشد.

دانلود سریال سرگیجه قسمت سیزدهم

دانلود سریال سرگیجه قسمت 13

سریال سرگیجه قسمت ۱۳ کی میاد؟

سریال سریال سرگیجه قسمت سیزدهم ۱۳ روز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ ساعت ۸ شب پخش می شود.

قسمت سیزدهم ۱۳ سرگیجه کی میاد؟

قسمت سیزدهم ۱۳ سرگیجه به صورت آنلاین و دانلود حلال از فیلیمو و وبسایت فاکس فیلم ساعت ۸ شب دوشنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ قابل مشاهده و خریداری کنید.

سریال سرگیجه را از کجا ببینم؟

سریال سرگیجه قسمت سیزدهم ۱۳ از پلتفرم فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی آپارات ویدائو نماشا، فیلو و … قابل مشاهده است.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۳

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۳

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۳ با کیفیت ۴۸۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۳ با کیفیت ۷۲۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۳ با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۳ با کیفیت بلوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا