دانلود قسمت های جدید سریال رهایم کن (کامل)

دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۶

فیلم رهایم کن کامل  دانلود قسمت ۱۶ رهایم کن کامل، دانلود رهایم کن قسمت ۱۶، دانلود قسمت ۱۶ رهایم کن کامل، دانلود سریال رهایم کن قسمت شانزدهم، خرید قانونی سریال رهایم کن قسمت ۱۶ فاکس فیلم، دانلود فیلم ایرانی رهایم کن قسمت ۱۶، قسمت جدید سریال رهایم کن را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

دانلود رهایم کن قسمت ۱۶

قسمت ۱۶ از سریال رهایم کن به صورت رایگان و کامل منتشر شده است. این قسمت دربارهٔ دو برادر به نام‌های حاتم (با بازی محسن تنابنده) و هاتف (با بازی هوتن شکیبا) است که از خانواده‌ای معروف در روستای سیاه‌رود هستند. حاتم پسر بزرگ خانواده است و عاشق پرستار بچه‌هایش، مارال (با بازی هدی زین‌العابدین) می‌باشد.

بازیگران سریال رهایم کن

آزاده صمدی , بابک کریمی , حسن معجونی , محسن تنابنده , مهدی حسینی نیا , هدی زین العابدین , هوتن شکیبا , یوسف تیموری , مونا احمدی، مایده تهماسبی، شهرام قایدی، رابعه مدنی و محمدصادق میرمحمدی

خلاصه سریال رهایم کن

سریال “رهایم کن” در دههٔ ۵۰ میلادی در روستای سیاه‌رود جریان دارد و داستان دو برادر به نام‌های حاتم و هاتف را روایت می‌کند. خانواده‌ای معروف در این روستا زندگی می‌کنند و این دو برادر نیز جزو اعضای این خانواده هستند. حاتم، پسر بزرگ خانواده، به مارال، پرستار بچه‌هایش، عاشق می‌شود و رابطه‌ی عاشقانه‌ای با او برقرار می‌کند.

اما در این بین، برای برادر مارال، هاتف، اتفاقاتی رخ می‌دهد که حاتم متوجه می‌شود این اتفاقات به برادرش مربوط می‌شود. هاتف نیز برای زندگی به تهران رفته است و این ماجراهای ناگوار برای او پیش می‌آید. حاتم سعی می‌کند به برادرش کمک کند و به روند داستان تأثیر می‌گذارد.

سریال “رهایم کن” با اتفاقات پیچیده و روابط پردردسر خانوادگی، درام‌های عاشقانه و تضادهای اجتماعی، داستانی پر از هیجان، تراژدی و احساسات عمیق است که از طریق داستان دو برادر، حاتم و هاتف، به تماشاگران منتقل می‌شود.

دانلود سریال رهایم کن قسمت 16

رهایم کن قسمت ۱۶ کی میاد؟

سریال رهایم کن قسمت شانزدهم ۱۶ روز جمعه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح پخش می شود.

قسمت شانزدهم رهایم کن چه می شود؟

در قسمت ۱۶ رهایم کن حاتم عنوان می کند: من می خوام با این زن زندگی کنم…

قسمت شانزدهم ۱۶ رهایم کن کی میاد؟

قسمت شانزدهم ۱۶ رهایم کن به صورت آنلاین و دانلود حلال از فیلیمو و وبسایت فاکس فیلم ساعت ۸ صبح جمعه ۱۲ خرداد قابل مشاهده و خریداری است.

سریال رهایم کن را از کجا ببینم؟

سریال رهایم کن قسمت شانزدهم ۱۶ از پلتفرم فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی آپارات ویدائو نماشا، فیلو و … قابل مشاهده است.

دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۶

در تاریخ ۱۲ خرداد لینک های دانلود قرار می گیرد.

دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۶

دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۶ با کیفیت ۴۸۰

دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۶ با کیفیت ۷۲۰

دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۶ با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۶ باکیفیت بلوری

 

دانلود قسمت های منتشر شده سریال رهایم کن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا