دانلود قسمت های جدید سریال رهایم کن (کامل)

دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۱ [ رهایم کن قسمت یازدهم ]

فیلم رهایم کن کامل  رهایم کن قسمت ۱۱، رهایم کن قسمت ۱۱، قسمت ۱۱رهایم کن، رهایم کن قسمت یازده، سریال رهایم کن قسمت ۱۱، رهایم کن قسمت ۱۱ رایگان، دانلود رایگان، قسمت ۱۱ سریال رهایم کن، قسمت۱۱رهایم کن، دانلود قسمت ۱۱رهایم کن، قسمت یازدهم رهایم کن، سریال رهایم کن قسمت ۱۱ کامل

رهایم کن قسمت یازدهم یا قسمت یازدهم سریال رایگان و کامل منتشر شد. هایم کن قسمت یازدهم از قسمت یازدهم با بازی بی نظیر محسن تنابنده، هوتن شکیبا، خدا زین العابدین و کارگردانی شهرام شاه حسینی است.

تهیه کننده: مجید ملای

فیلمبردار: آرش رمضانی

تدوین: عماد خدابخش

بازیگران سریال

محسن تنابنده در نقش حاتم، هوتن شکیبا در نقش هاتف، هدی زین العابدین در نقش مارال، مهدی حسینی نیا در نقش بهرام، بابک کریمی، مونا احمدی در نقش افسانه، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری در نقش شاهین، سام نوری در نقش دانیال، محمدصادق میرمحمدی و…

دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۱

دانلود قسمت ۱۱ رهایم کن کامل، دانلود رهایم کن قسمت ۱۱، دانلود قسمت ۱۱ رهایم کن کامل، دانلود سریال رهایم کن قسمت یازدهم، خرید قانونی سریال رهایم کن قسمت ۱۱ حلال دانلود، دانلود فیلم ایرانی رهایم کن قسمت ۱۱، قسمت جدید سریال رهایم کن را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

 

خلاصه سریال

اولین قسمت این سریال در ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ پخش شد. این سریال هر جمعه ساعت ۸ صبح از فاکس فیلم پخش می شود. گذشته مردم روش کار آنها را نشان می دهد.

شهرام شاه حسینی تجربه قابل توجهی در سریال‌سازی تلویزیونی و نمایش‌های خانگی دارد و پس از کار، سبک داستانی و روایی خود را پیش برده است. این صعود تدریجی ما را امیدوار می کند که این سریال نیز گامی بلند از می خواهم زنده بمانم برای بهتر و جذابتر شدن باشد.

دانلود سریال رهایم کن قسمت یازدهم

سریال رهایم کن قسمت ۱۱ داستانی عاشقانه و خانوادگی دارد. عروسی افسانه و بهرام به افزایش تنش بین هاتف و حاتم که بانی این مراسم است منجر می شود. هاتف حالش بد می شود و لب به شرمندگی برادرش باز می کند. حاتم نگران اتفاقات قلعه است و حاتم او را به سرزمین مادری می برد و از او می خواهد به قولی که قبلا داده بود عمل کند. این سخنرانی هاتف حاتم را پرچ می کند و او را بر سر دوراهی قرار می دهد.

دانلود سریال رهایم کن قسمت 11

رهایم کن قسمت ۱۱ کی میاد؟

سریال رهایم کن قسمت یازدهم ۱۱ روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح پخش می شود.

قسمت یازدهم رهایم کن چه می شود؟

قسمت ۱۱ رهایم کن از جایی شروع می شود که افسانه تهش شده بهرام بوقی!

قسمت یازدهم ۱۱ رهایم کن کی میاد؟

قسمت یازدهم ۱۱ رهایم کن به صورت آنلاین و دانلود حلال از فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم ساعت ۸ صبح جمعه ۸ اردیبهشت قابل مشاهده و خریداری است.

قسمت ۱۱ رهایم کن چی میشه؟

در سریال رهایم کن قسمت یازدهم ۱۱ آمده که حالا کی هست این دختر خوشبخت؟ مارال!

دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۱

دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۱

دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۱ با کیفیت ۴۸۰

دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۱ با کیفیت ۷۲۰

دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۱ با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۱ باکیفیت بلوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا