دانلود سریال آکتور (کامل)

دانلود سریال آکتور قسمت ۵ [ آکتور قسمت پنجم ]

قسمت پنجم آکتور یا قسمت پنجم سریال بیرون آمد. سریال آکتور قسمت ۵ به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید ملابی درباره فراز و نشیب چند آکتور توانای تئاتر است که زندگی آنها با پذیرفتن یک پیشنهاد ویژه، ماجراهای پیچیده ای را پشت سر می گذارد.

نویسنده و کارگردان: نیما جاویدی

تهیه کننده: مجید مطلبی

دانلود سریال آکتور قسمت ۵

همه بازیگران سریال آکتور
نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومان برکنورد، سها نیاستی، گلاره عباسی با هنرمندی هانیه طوسلی، مهرآوه شریفی نیا و با حضور فریده سپاه منصور.

در مورد آکتور
اولین تلاش جاویدی به عنوان کارگردان در نمایش بومی، سریالی پر از بازیگرانی است که می توانند با داستانی جذاب مخاطب را تا انتها همراه خود نگه دارند. کارنامه نیما جاویدی نشان داده است که شروع به کار با فیلمنامه های سریع می کند. پس این اثر باید یکی از حساب شده ترین کارهای نمایش خانگی باشد. ترکیب جذاب بازیگران فیلم هندی در کنار داستان پر تنش که چالش بین عشق و وظیفه را در فضایی محدود نشان می دهد، نام نیما جاویدی را به عنوان کارگردانی که می تواند فاصله بین گیشه و منتقدان سرسخت را پر کند، بر سر زبان ها انداخته است.

دانلود سریال آکتور قسمت پنجم

دانلود سریال آکتور قسمت 5

زمان پخش قسمت پنجم آکتور
این سریال از ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ در زردفیلم بارگذاری شده است، کاربران گرامی می توانند پنجشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح آن را در زردفیلم مشاهده کنند. بد نیست بدانید تعداد قسمت های سریال آکتور ۲۵ قسمت و قسمت اول ۶۲ دقیقه است.

دانلود سریال آکتور قسمت ۵

خلاصه داستان این قسمت

صمدیان که کارگر خانه اش را به جای مادرش جا زده سارا را برای شام با “مثلا مادرش” بیرون می برد و مرتضا که به دنبال خوشبختی ساراست و چیزی از واقعیت نمی داند فداکارانه سارا را با مرد زندگی اش تنها می گذارد! این در حالی ست که علی و مرتضا بعد از شنیدن حال بد بی بی، مادر علی با عجله خودشان را به خانه بی بی می رسانند تا این که…

دانلود سریال آکتور قسمت ۵

دانلود سریال آکتور قسمت ۵ با کیفیت ۴۸۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۵ با کیفیت ۷۲۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۵ با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود سریال آکتور قسمت ۵ باکیفیت بلوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا