شبکه های اجتماعی

دانلود از توییتر چگونه است؟ (آموزش)

مانند اینستاگرام ، تصاویر و فیلم ها به راحتی قابل بارگیری نیستند و برای بارگیری افسانه ها به یک برنامه شخص ثالث نیاز است. در این مقاله با ما همراه باشید تا روش های مختلف بارگیری از توییتر را به شما معرفی کنیم.

 

توییتر یکی از محبوب ترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی است و مخاطبان زیادی دارد. به هر یک از پست ها و پست هایی که در توییتر ارسال می کنیم ، توییت گفته می شود. مانند سایر شبکه های اجتماعی ، توییتر می تواند متن ، عکس و فیلم ارسال کند.

ممکن است هنگام مرور توییتر و مرور توییت ها و حساب های مختلف با محتوای جالبی روبرو شوید و بخواهید آن را بارگیری کنید. بارگیری از توییتر یکی از مهمترین دغدغه های کاربران این شبکه اجتماعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

هدف ما در این مقاله آموزش نحوه بارگیری از توییتر است. در این مقاله یاد می گیریم که چگونه فیلم ها را در توییتر روی رایانه ، تلفن هوشمند Android و iPhone بارگیری کنیم. اگر با ویدیویی در توییتر روبرو شدید و می خواهید آن را بارگیری کنید ، در پایان این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه بارگیری از توییتر را بیاموزید.

آموزش دانلود از توئیتر

دانلود از توییتر چگونه انجام می‌شود؟

توییتر دارای انواع محتوا (متن ، صوت ، فیلم و تصویر) است. اگر کسی بخواهد متن یا تصویری را از این شبکه اجتماعی ذخیره کند ، بسیار آسان خواهد بود ، اما اگر بخواهد ویدیویی را از توییتر بارگیری کند ، ممکن است مجبور به کار سخت و راه حل های موجود در ادامه این بخش شود. ذکر شده است که مورد استفاده قرار گیرد.

دلایل مختلفی وجود دارد که کاربران باید یاد بگیرند که از توییتر بارگیری کنند. نحوه بارگیری از توییتر به دستگاهی که کاربران از آن استفاده می کنند بستگی دارد.

نحوه بارگیری از توییتر برای شخصی که از رایانه استفاده می کند و شخصی که آیفون دارد متفاوت است. در اینجا چند روش عالی برای بارگیری از توییتر آورده شده است. اگر می خواهید این روش ها را بیاموزید ، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

دانلود از توییتر با استفاده از مرورگر کروم، سافاری یا سایر مرورگرها

در صورتی که می‌خواهید با استفاده از مرورگرها یک ویدیو از توییتر دانلود کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول

برای دانلود از توییتر اولین کاری که باید انجام دهید این است که مرورگر خود را باز کنید و به سایت Twitter.com بروید.

مرحله دوم

در این در این مرحله به ویدیویی که می‌خواهید دانلود کنید، مراجعه کنید. توییت مربوط به آن را بیاورید. کمی دقت کنید در بالای توییت، تاریخ انتشار آن دیده می‌شود.

دانلود از توییتر

مرحله سوم

تاریخ انتشار توییت بالا مربوط به ۴ آگوست است. روی این تاریخ ( Aug 4) راست کلیک کنید و سپس مطابق تصویر زیر Copy Link Address را انتخاب کنید.

دانلود از توییتر با مرورگر

مرحله چهارم

اکنون وقت آن است که با یک ابزار عالی برای بارگیری از توییتر آشنا شوید. این ابزار به شما کمک می کند فیلم مورد نظر خود را که به صورت توییت در توییتر ارسال می شود ، بارگیری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار به DownloadTwitterVideo.com مراجعه کنید.

دانلود از توییتر

مرحله پنجم

URL ویدیویی را که در توییتر کپی کرده اید در کادر مرکز این تصویر جای گذاری کنید ، سپس روی جعبه سبز “Download MP4” کلیک کنید تا بارگیری شروع شود. اگر روی دکمه سبز سمت چپ کلیک کنید ، فیلم با کیفیت پایین تری بارگیری می شود و اگر روی دکمه سبز سمت راست کلیک کنید ، فیلم با کیفیت بالاتر بارگیری می شود. نماد HD در دکمه سمت راست این را نشان می دهد.

روش دانلود از توییتر

با دنبال کردن این مراحل ، فیلم به راحتی در رایانه شما بارگیری می شود. همانطور که مشاهده می کنید ، بارگیری از توییتر به هیچ وجه کار دشواری نیست. کافی است راه را بدانید ، در این بخش ، به روشی کامل و تصویر محور ، تصمیم به بارگیری از توییتر به رایانه ذکر شد.

معرفی دو ابزار عالی دیگر برای دانلود از توییتر روی کامپیوتر

برای دانلود از توییتر دو ابزار عالی دیگر هم وجود دارد که کار با آن‌ها خیلی آسان است. این دو ابزار عبارت است از:

  1. TwitterVideoDownloader
  2. SaveTweetVid

عملکرد دو ابزار معرفی شده در این بخش دقیقاً مشابه DownloadTwitterVideo.com است و تفاوتی ندارد. وقتی پیوند ویدیو را با توجه به تصاویر بالا از توییتر کپی کردید ، باید آن را در کادر هر یک از این ابزارها قرار دهید و روی دکمه بارگیری کلیک کنید.

وقتی روی دکمه بارگیری در SaveTweetVid کلیک می کنید ، این ابزار از شما می خواهد کیفیت مورد نظر برای بارگیری را با کیفیت مطلوب انتخاب کنید. همانطور که می دانید ، سایر پرونده های ویدیویی کیفیت های مختلفی دارند.

این ابزار یک مزیت دیگر نیز دارد و آن این است که به شما یک کد QR می دهد بنابراین در صورت تمایل می توانید فیلم را مستقیماً در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود بارگیری کنید.

دانلود از توییتر روی آیفون یا آیپد

اگر قصد دارید یکی از ویدیوهای مورد علاقه خود در Twitter را در iPhone خود بارگیری کنید ، دنبال کردن مراحل زیر یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید.

گام یک

چندین برنامه برای بارگیری از توییتر وجود دارد. یکی از بهترین برنامه هایی که به صورت رایگان رایگان اتفاق می افتد Doctions by Redaddle نام دارد. آن را به صورت رایگان از App Store در iPhone یا iPad خود بارگیری کنید.

گام دوم

برنامه Twitter را در iPhone خود باز کرده و توییت هایی را برای ویدیویی که می خواهید در تلفن خود ذخیره کنید پیدا کنید.

مرحله سه

برای پر کردن ویدیو در تمام صفحه لمس کنید. همانطور که در زیر نشان داده شده است ، روی نماد اشتراک در گوشه پایین سمت راست صفحه کلیک کنید

دانلود از توییتر با آیفون

گام چهارم

در این مرحله از منویی که نمایش داده می‌شود «Share Tweet via» را مطابق تصویر زیر انتخاب کنید.

دانلود از توییتر با آیفون

گام پنجم

از منویی که نمایش داده می‌شود، مطابق شکل زیر اولین گزینه یعنی «Copy Link» را انتخاب کنید.

دانلود از توییتر با آیفون

گام ششم

اکنون از توییتر خارج شوید و به اپلیکیشن Documents by Readdle بروید. سپس مطابق شکل زیر روی آیکون موجود در گوشه سمت راست صفحه بزنید تا مرورگر شروع به کار کند.

دانلود از توییتر با آیفون

گام هفتم

لینکی که از توییتر کپی کردید در این مرورگر بچسبانید و سپس دکمه دانلود را بزنید

دانلود از توییتر با آیفون

مرحله هشت

در آخر ، می توانید کیفیت ویدیویی را که می خواهید بارگیری کنید انتخاب کنید. البته هرچه کیفیت فیلم بالاتر باشد ، صدا نیز بالاتر می رود. برنامه ای که ما به آن اشاره کردیم یکی از بهترین ها برای بارگیری از توییتر است.

برای بارگیری هر ویدیویی که دوست دارید و به آن علاقه دارید از این برنامه استفاده کنید. یکی از دیگر از اپلیکیشن‌های خوب برای دانلود از توییتر مای مدیا یا MyMedia نام دارد.

دانلود از توییتر روی گوشی و تبلت اندروید

در صورتی که یک گوشی اندروید دارید و می‌خواهید ویدیوی مورد علاقه خود در توییتر را روی آن دانلود کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن Download Twitter Videos را روی گوشی اندروید خود دانلود کنید که یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای دانلود از توییتر به حساب می‌آید.

اولین قدم برای بارگیری از Twitter باز کردن برنامه Twitter است ، سپس به ویدیوی موردنظر برای بارگیری و ذخیره آن بروید. در این مرحله ، مانند آیفون ، روی نماد اشتراک گذاری ضربه بزنید.

پس از کلیک بر روی این نماد ، گزینه Share Tweet via را انتخاب کنید. پس از کپی کردن پیوند مرتبط با ویدیو ، از سیستم Twitter خارج شوید و برنامه بارگیری Twitter را در Android باز کنید. پیوندی را که از توییتر کپی کرده اید در جعبه قرار داده و بارگیری را کلیک کنید.

در مرحله بعدی می توانید کیفیت مورد نظر را انتخاب و بارگیری کنید. اگر کیفیت برای شما مهم است ، از کیفیت بالاتر استفاده کنید ، در غیر این صورت از نسخه های با کیفیت پایین استفاده کنید.

البته این برنامه که برای بارگیری ویدئو از توییتر روی تلفن ها و تبلت های اندرویدی ارائه شده است ، تنها گزینه موجود در بازار نیست. اپلیکیشن +Download 4 Instagram Twitter هم برای دانلود ویدیو از توییتر وجود دارد که یکی از اپلیکیشن‌های خوب محسوب می‌شود.

یک سری اطلاعات، آمار و ارقام مهم در مورد شبکه اجتماعی توییتر

آمارهای زیادی برای شبکه اجتماعی توییتر وجود دارد که هر یک از این آمار می تواند قدرت این رسانه اجتماعی را ثابت کند. به عنوان مثال دفتر مرکزی توییتر در ۲۵ کشور جهان قرار دارد ، اما دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا است.

  • توییتر در مارس ۲۰۰۶ راه اندازی شد.
  • مدیر عامل فعلی آن جک دورسی است.
  • توییتر سوئیت در حال حاضر بیش از ۴۸۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد.
  • شبکه اجتماعی محبوب در توییتر ماهانه بیش از ۳۳۰ میلیون کاربر فعال دارد و این واقعا عالی است.
  • روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون توییت به طور متوسط ​​به توییتر ارسال می شود.
  • ۸۰٪ از کاربران توییتر با استفاده از تلفن هوشمند خود از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند. همچنین ، ۹۳٪ فیلم هایی که در توییتر مشاهده می
  • کنید با استفاده از تلفن هوشمند ساخته شده اند.
  • گزارش های اخیر نشان می دهد که تعداد کاربران فعال روزانه توییتر از ۱۵۲ میلیون نفر گذشته است.
  • در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ مشخص شد که درآمد شبکه اجتماعی Twitter بیش از ۱٫۰۱ میلیارد دلار است.
  • ۳۴٪ کاربران توییتر زن و ۶۶٪ مرد هستند. جالب است که این ارقام با سایر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک مغایرت دارد. تعداد مردان و
  • زنان آنها سازگار و متعادل بود ، اما در توییتر تعداد مردان بسیار بیشتر از زنان است.
  • پس از ایالات متحده ، ژاپن ، روسیه و انگلستان اغلب از توییتر استفاده می کنند.
  • ۳۸٪ از کاربران توییتر بین ۱۸ تا ۲۹ سال و ۲۶٪ آنها افراد بین ۳۰ تا ۴۹ سال هستند.
  • ۶۷٪ تجارت به تجارت از توییتر به عنوان ابزاری برای بازاریابی دیجیتال استفاده می کند.
  • چهل درصد از کاربران توییتر می گویند وقتی کالایی یا خدماتی را در توییتر مشاهده می کنند ، خریداری می کنند.
  • آماری که در این بخش از مقاله ارائه شده از یک منبع معتبر است. اگر می خواهید درباره Twitter بیشتر بدانید ، به آژانس Omnikor مراجعه کنید. آمار این
  • مقاله نشان می دهد که توییتر کاربران زیادی دارد و می تواند منبع خوبی برای بازاریابی شبکه های اجتماعی محسوب شود. اگر می خواهید در مورد
  • بازاریابی در شبکه های اجتماعی بیشتر بدانید ، شریک آکادمی مقاله بسیار خوبی در این باره دارد که می تواند بسیار مفید و سازنده باشد و می تواند
  • به عنوان یک نقشه راه برای موفقیت شما در بازاریابی شبکه های اجتماعی باشد. اگر می خواهید این مقاله را بخوانید ، بازاریابی در شبکه های
  • اجتماعی چیست؟ نگاه کن

هنگامی که روش های بارگیری از توییتر را معرفی کردیم ، بد نیست که به یک سری آمار مهم توییتر بپردازیم. این آمار به ما کمک می کند تا درک کنیم Twitter چقدر برای کاربران مهم است و اینکه چگونه کار با این شبکه اجتماعی می تواند به رشد و توسعه و تجارت ما کمک کند.

نتایجی که اظهار شده
بارگیری از توییتر یکی از نگرانی های کاربرانی است که از شبکه اجتماعی توییتر استفاده می کنند. با استفاده از این شبکه اجتماعی می توانید مطالب روز را دنبال کنید. هنگام کار با این شبکه اجتماعی ، ممکن است با ویدیویی روبرو شوید که می خواهید بارگیری و ذخیره کنید.

در این مقاله ، سعی کردیم این نگرانی را برطرف کنیم و نحوه بارگیری ویدئو از توییتر برای تلفن های PC ، Android و iPhone را توضیح دهیم.

آکادمی همیار به عنوان یکی از منابع کسب و کار اینترنتی و رسانه های اجتماعی ، مقالات خوبی در توییتر دارد که یکی از آنها نحوه استفاده از هشتگ در شبکه های اجتماعی است. امروزه ، حضور رسانه های اجتماعی و یادگیری مهارت های رسانه های اجتماعی به یک ضرورت زندگی تبدیل شده است.

کسانی که مشاغلی دارند و از توییتر به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می کنند باید سعی کنند بر تمام ترفندهای شبکه های اجتماعی مسلط شوند تا بهترین استفاده را از این رسانه های اجتماعی داشته باشند.

—————.

اولین خبرا همیشه از کجا میان؟ توییتر، درسته توییتر. به جرأت میشه گفت خبرایی که می‌شنوید، توی تلگرام، اینستاگرام یا شبکه‌های اجتماعی دیگه دست به دست میشه از توییتر سرو کله شون پیدا شده. حتی خیلی از کانال‌های تلگرامی که بر پایه طنز هستن منبع مطالبشون از توییتر هست.

پس بهتر نیس این همه چاله چوله رو کنار بزاریم و بریم سراغ اصل جنس؟

توییتر چیست؟

خب، اصلاً توییتر چیه؟ این شاید سوالی باشه که توی ذهن خیلیاتون نقش بسته و پیش خودتون میگید: راجب چی صحبت میکنه؟

توییتر یه شبکه اجتماعیه. جایی که مردم درباره همه چیز صحبت می‌کنند. لباسی که می‌پوشن، کاری که انجام دادن یا میخوان انجامش بدن، چیزی که می‌خورن، سیاست، ورزش و هرچیز دیگه‌ای که فکرشو بکنید. البته یکم با بقیه شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و فیس‌بوک و… فرق داره.

فرقشم یه محدودیت جالبه واسه توییت‌هایی که میفرستید. کلمه‌ها توی توییتر با ارزشن (شاید با ارزش ترین چیز). شما در هر توییت ۲۸۰ حرف بیشتر حق ندارید استفاده کنید. این یعنی باید به بهترین شکل ممکن از کلمه‌ها استفاده کنید تا بتونید حرفتون رو انتقال بدین.

قبلا توییت‌ها به ۱۴۰ حرف محدود بودن. ولی از سال ۲۰۱۷ این تعداد به ۲۸۰ حرف افزایش پیدا کرد. اگه به نظرتون جالبه بریم جلو تا نحوه‌ی نصب و ثبت‌نام توییتر رو یاد بگیریم.

توییتر چیست؟
توییتر چیست؟

ثبت نام در توییتر

قبل از هرچیزی شما باید بدونید که از چه روشی می‌خواهید به توییتر دسترسی داشته باشید. دوتا راه دارید.

۱٫ ثبت نام از طریق دسکتاپ (کامپیوتر، لپتاپ)

۲٫ ثبت نام از طریق موبایل

اگر جز دسته‌ی اول هستید؛در اون صورت باید از طریق سایت اقدام کنید. ساده‌ست، وارد آدرس https://twitter.com/ بشید. روی گزینه عضو شدن (SING UP) کلید کنید.

ثبت نام در توییتر
ثبت نام در توییتر

وارد صفحه‌ی جدید که شدید اسم دل‌خواهتون رو توی قسمت مربوطه (name) وارد ‌کنید، در بخش (phone) هم باید شماره موبایلتون رو وارد کنید تا از طریق پیامک برای شما کد فعال‌سازی فرستاده بشه.

حالا اگه دوست ندارید از طریق شماره موبایل ثبت‌نام کنید زیر همون قسمت نوشته شده “use email instead”، با کلیک روی این گزینه می‌تونید به جای شماره از طریق ایمیلتون ثبت نام کنید.

هرچند به شخصه پیشنهاد میکنم از طریق همون شماره موبایلتون ثبت نام کنید که بعدا دچار مشکل نشید. به این ترتیب اکانت توییتر شما ساخته میشود.

ساخت اکانت توییتر
ساخت اکانت توییتر

اگه جزو دسته‌ی اول بودید و از طریق سایت می‌خواستید دسترسی داشته باشید. تمام چیزی که باید رو گفتیم. می‌تونید برید توی دنیای توییتر بچرخید. اما اگه جزو دسته‌ی دوم هستید و میخواید از طریق موبایل و برنامه‌ی توییتر به اون دسترسی داشته باشید. ابتدا باید توییتر رو دانلود کنید.

دانلود توییتر

اولین و یه جورایی بزرگترین مشکلمون همینجاست. موقع دانلود برنامه. خب توی کشورمون، توییتر [شما بخون تقریبا همه چی] فیلتره، و این مورد یکم سفت و سخت‌تر از بقیه‌ست. یعنی حتی واسه دانلود اپلیکیشن هم دچار مشکلیم.

تقریبا هر سایتی که لینک دانلود برنامه رو میزاره بعد مدت کوتاهی به دستور فیلترینگ مجبور میشن لینکو حذف کنن. پس دانلود نسخه جدید توییتر یه جورایی از طریق گوگل یا غیر ممکنه یا به خوش شانسی احتیاج دارید. پس چیکار کنید؟ جواب ساده‌ست.

از طریق پلی استور (فروشگاه play) که توی گوشی هممون هم موجوده باید توییتر رو نصب کنید. وارد برنامه فروشگاه پلی میشید و کلمه ی twiiter رو توی قسمت جستجو وارد کنید. توییتر رو از قسمت جستجو پیدا کنید و سپس نصب کنید.

توی بخش بعدی توضیح میدیم که چطور ثبت‌نام کنید. اما بازم موقع دانلود ممکنه برای یه عده بد شانس (دقیقا مثل خودم) یه مشکل دیگه وجود داشته باشه. اونم روبرو شدن با این جمله‌ست:

۱“This item is not available in your country”
۱"این مورد در کشور شما قابل دسترسی نمی باشد"
blank
“این مورد در کشور شما قابل دسترسی نمی باشد”

حالا چیکار کنیم؟ اصلا نگران نباشید تو قسمت بعدی کاملا توضیح می‌دیم که چطور می‌تونید برنامه رو دانلود و روی گوشیتون نصب کنید. اصولا هر مشکلی حل میشه. فقط یه خورده این وسط راه ما دور میشه همین.

به روز رسانی توییتر

اگه نتونستید توییتر رو از طریق پلی استور دانلود کنید. ما برای شما ۳ تا راه داریم. گاهی هم پیش میاد که قصد به روزرسانی توییتر رو دارید. در این مواقع از روش‌های زیر می‌تونید استفاده کنید. قدم به قدم با ما پیش بیاید تا باهم توییتر رو دانلود کنیم.

  • · دانلود توییتر از کامپیوتر

یکی از راه‌هامون برای دانلود برنامه استفاده از کامپیوتره. چطور؟ خب برای اینکار به فیلترشکن یا همون برنامه‌ی تغییر آی‌پی نیاز دارید. پس اگه ندارید حتما یه دونه روی کامپیوترتون نصب کنید. [البته این نوید رو بهتون میدم که تقریبا توی تمام مراحلمون به فیلتر شکن نیاز دارید.]

برای اینکار ابتدا هم از طریق گوشی و هم از طریق کامپیوتر، به حساب جیمیلتون وصل بشید. بعد به فیلتر شکن متصل بشید و صفحه‌ی برنامه‌ای رو که می‌خواهید دانلود کنید با کامپیوتر باز کنید. بعدشم برنامه رو نصب کنید و برنامه در موبایل، دانلود میشه.[ یادتون نره باید اینترنت موبایل رو روشن بزارید.] البته این روش ممکنه همیشه جواب نده و گاهی مشکلاتی داشته باشه. پس اگه نتونستید ازین روش دانلود کنید، روش بعدی رو حتما امتحان کنید.

  • · دانلود توییتر از تلگرام

تلگرام این چند سال به عنوان پیام رسان و حتی سرگرمی توی ایران به شدت محبوب و پر کاربرده. تقریبا این روزا هرکسی که گوشی هوشمند داره، تلگرام هم داره. خب پس بیاید از تلگرام سعی کنیم توییتر رو دانلود کنیم.

یه ربات پرکاربرد توی تلگرام هست به اسم @apkdl_bot، که برنامه‌های با حجم کم [حدودا زیر ۵۰ مگابایت] رو آپلود می‌کنه.

فقط تنها کاری که باید بکنید اینه که به صفحه‌ی دانلود از توییتر توی پلی استور برید. [ همونجایی که گفته بود: متاسفانه این مورد در کشور شما در دسترس نمی‌باشد] و لینک اون صفحه رو کپی کنید و برای این ربات بفرستید. ربات لینک دانلود برنامه را برای شما می‌فرستد. البته یادتون نره این ربات فقط برنامه‌های با حجم کمتر از ۵۰ مگابایت رو قرار میده.

  • · دانلود توییتر از طریق موبایل

به نظرم این روش، راه خیلی خوبیه که میتونه مشکلتون رو برای همیشه حل کنه. برای اینکار ابتدا به بخش تنظیمات [setting] توی گوشی برید. بعدشم وارد قسمت برنامه ها [apps] بشید. اینجا قسمتیه که تمام برنامه‌های نصب شده روی گوشیتون رو براتون میاره.

تنظیمات گوشی
تنظیمات گوشی

حالا برنامه‌ی google play store رو پیدا و روش کلیک کنید.

برنامه گوگل پلی استور
برنامه گوگل پلی استور

روی گزینه‌ی ذخیره یا [storage] کلیک کنید.

تنظیمات برنامه پلی استور
تنظیمات برنامه پلی استور

توی این بخش، پاک کردن داده ها [clear cache] و پاک کردن حافظه پنهان [clear data] رو بزنید. دقیقا مثل عکس زیر

پاک کردن حافه پلی استور
پاک کردن حافه پلی استور

بعدشم فیلتر شکن رو روشن کنید و وارد برنامه‌ی پلی استور بشید. مشکل حل شده، حالا میتونید با خیال راحت توییتر رو دانلود کنید.

اگه بعدا دوباره دچار این مشکل شدید، همین روند رو طی کنید تا مشکل حل بشه.

  • · دانلود توییتر از سایت

یکی از ساده‌ترین و بی دردسرترین راه‌ها، همین روشه.

سه تا سایت اینجا براتون آماده کردیم:

Apps.evozi.com

Apkleecher.com

Apk-download.com

وارد یکی از ازین سایت‌ها بشید. یه نوار اونجا می‌بینید؛ کافیه لینک صفحه‌ی پلی استورِ توییتر رو توی اون نوار قرار بدید و اینتر رو بزنید. به این ترتیب لینک دانلود مستقیم توییتر برای شما فرستاده میشه و میتونید آخرین نسخه برنامه رو دانلود کنید.

blank

ثبت نام توییتر اندروید

خب هر یک از ۴ روش بالا رو انجام دادید و توییتر رو دانلود کردید. حالا وقتشه که ثبت نام کنید. فیلتر شکن خودتون رو روشن کنید و وارد برنامه بشید. این قسمت دیگه ساده‌ست. دقیقا مثل همون قسمت ثبت نام از طریق سایته. از طریق شماره‌تون یا ایمیلتون می‌تونید ثبت نام کنید.

راستی می‌دونستید توییتر در حال حاظر بیشتر از ۳۳۰ میلیون کاربر داره که روز به روز در حال افزایش هستن؟ هرچه زودتر دست به کار بشید و به جمع ما بپیوندید. حساب کاربری من توی توییتر “Ehsan_75” هست. خیلی خوشحال میشم که بعد عضویتتون با هم در ارتباط باشیم. همینطور اگه توی هرکدوم از مراحل مشکلی داشتید در قسمت نظرات با ما درمیون بزارید تا مشکل رو حل کنیم.

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا